;
coinex

احتمالا گوشی هوشمند گلکسی اس 8 سامسونگ در MWC 2017 معرفی می شود

گوشی هوشمند گلکسی اس 8
تاکنون شایعات بسیاری درباره گوشی هوشمند گلکسی اس 8 سامسونگ منتشر شده است، غول تکنولوژی کره ای هنوز زمان معرفی پرچمدار بعدی خود را به صورت رسمی اعلام نکرده است؛ اما پیش بینی شده که گلکسی اس 8 سامسونگ در کنگره جهانی موبایل 2017 بارسلونا معرفی شود. در ادامه با تکرا همراه باشید.

همانطور که می دانید MWC یا کنگره جهانی موبایل در اصل یک رویداد سالانه است که در طی برگزاری آن گوشی های هوشمند جدید رونمایی می شود. سال گذشته در این رویداد آخرین پرچمدار سامسونگ معرفی شد و مدتی پس از آن روانه بازار شد، اکنون انتظار می رود که گلکسی اس 8 سامسونگ به صورت رسمی در این رویداد رونمایی شود.

البته گزارش های دیگری درباره معرفی پرچمدار جدید سامسونگ وجود دارد، مدتی پیش اعلام شد که سامسونگ قرار است در ماه آوریل میزبان برگزاری یک رویداد در شهر نیویورک باشد؛ اما آخرین خبرهای موجود به معرفی این پرچمدار در ماه آینده در نمایشگاه MWC 2017 اشاره می کند.

به تازگی گزارشی از رسانه های کره جنوبی منتشر شده که رونمایی گوشی هوشمند گلکسی اس 8 را در نمایشگاه MWC 2017 تایید می کند و آنطور که پیدا است سامسونگ قصد دارد تعداد محدودی از این پرچمدار را برای رونمایی از آن بسازد. با این حال گزارش منتشر شده به واقعیت نزدیک است و به احتمال بسیار زیاد سامسونگ بعد از رونمایی، فروش این دستگاه را تا ماه آوریل میلادی که تقریبا برابر با فروردین خواهد بود آغاز نمی کند.

باتوجه به شایعات موجود گوشی هوشمند گلکسی اس 8 سامسونگ دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی، دوربین 12 مگاپیکسلی و سقف حافظه 384 گیگابایتی است. لازم به ذکر است که هیچ کدام از خبرهای موجود از سوی سامسونگ تایید نشده و هنوز باید برای انتشار خبرهای رسمی صبر کنیم. خوشبختانه چیزی به برگزاری کنگره جهانی موبایل نمانده است و اگر قرار بر رونمایی آخرین پرچمدار سامسونگ باشد، در طی هفته های آینده خبرهای بیش تری در این باره منتشر خواهد شد.

.

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر