;
coinex

گوشی موتو جی 5 پلاس خودی نشان داد؛ مشخصات و تصاویری از آن فاش شد

گوشی موتو جی 5 پلاس خودی نشان داد؛ مشخصات و تصاویری از آن فاش شد
موتورولا که اکنون مدتی است تحت اختیار لنوو ادامه حیات می دهد، شایعه شده که مشغول کار بر روی گوشی موتو جی 5 پلاس است. اکنون مشخصات این دستگاه منتشر شده و نمونه های اولیه آن برای فروش در بازار آنلاین رومانی قرار گرفته است.

موتو جی 4 و موتو جی 4 پلاس در ماه مه 2016 معرفی شدند و به نظر می رسد که این کمپانی به زودی گوشی های موتورولا موتو جی 5 و موتورولا موتو جی 5 پلاس را به زودی روانه بازارهای جهانی کند.

فروشنده آنلاین این گوشی در رومانی ادعا می کند که این دستگاه دارای شماره مدل XT1685 بوده و تصاویر و مشخصاتی از آن را نیز در ردیت به اشتراک گذاشته است.

مشخصات موتورولا موتو جی 5 پلاس :

موتورولا موتو جی 5 پلاس

موتورولا موتو جی 5 پلاس دارای یک نمایشگر فول اچ دی 5.5 اینچی است و تراشه اسنپدراگون 625 در کنار 4 گیگابایت رم به آن قدرت می دهد. این دستگاه از 32 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار شده و طبق شنیده ها با سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا از جعبه خارج خواهد شد.

یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی آن جای گرفته و در پنل جلویی یک دوربین 5 مگاپیکسلی دیده می شود. موتورولا Moto G5 Plus انتظار می رود که بتواند به خوبی انرژی روزانه خود را از یک باتری 3080 میلی‌آمپر ساعتی تامین کند. البته یک اسکنر اثر انگشت نیز به عنوان یک ویژگی امنیتی برای این گوشی هوشمند ذکر شده است.

قیمت موتو جی 5 پلاس و تاریخ عرضه آن:

موتورولا موتو جی 5 پلاس

این خرده فروش آنلاین اعلام کرده که موتورولا موتو G5 Plus در ماه مارس به صورت رسمی به فروش خواهد رسید؛ بنابراین این احتمال وجود دارد که این گوشی هوشمند در نمایشگاه MWC 2017 که در ماه آینده برگزار می شود، خودی نشان دهد.

این خرده فروش آنلاین رومانیایی، قیمت موتو جی 5 پلاس را 389 دلار اعلام کرده است.

موتورولا موتو جی 5 پلاس

.

منبع: gizmochina

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر