;
coinex

دوربین پاپ پولاروید ؛ یک محصول بزرگ و جالب برای عکاسی!

دوربین پاپ
دوربین پاپ شرکت پولاروید؛ یک محصول بزرگ و بسیار دوست داشتنی خواهد بود. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

شرکت پولاروئید در نمایشگاه CES 2017 از محصول جدید خود رونمایی کرد. این محصول یک دوربین عکاسی برای استفاده کاربران خانگی است. دوربین پاپ پولاروید می تواند عکس ها را به صورت فوری بر روی کاغذهای کوچک چاپ کند. البته این شرکت خود محصول را به حاضرین نشان نداد و برای معرفی دوربین خود از یک نمونه استفاده کرد، به همین دلیل نمی توانیم به صورت دقیقی در مورد این دوربین و ویژگی های آن سخن بگوییم.

اگر بخواهیم این دوربین را در یک جمله خلاصه کنیم باید بگوییم که این دستگاه  یک دوربین بزرگ و پلاستیکی است که برای استفاده، بسیار راحت خواهد بود. یک دکمه و یک صفحه نمایشگر لمسی 4 اینچی در جلوی آن تمام ساختار ظاهری این دوربین را تشکیل می دهد. لنز دوربین در پشت آن است، عکس های پرینت شده از بالا بیرون می آیند و دکمه آن دارای رنگ های مختلف به خریدار عرضه شده و به همراه یک بند مچی ارائه می شود.

دوربین پاپ

شما می توانید با برداشتن آن قسمت رنگی به کارت حافظه، درگاه شارژ و مکان ذخیره برگه برای چاپ، دسترسی پیدا کنید. و این تمام اجرای داخلی و خارجی این محصول است! البته با توجه این توضیحات انتظار ابعادی بزرگ تر را خواهید داشت؛ ولی هنوز هم شک و شبه هایی راجع به چرایی استفاده از این محصول وقتی دستگاه های تلفن ما همه جا همراه ما هستند، وجود دارد و ما می توانیم با استفاده از دوربین های قدرتمند گوشی های هوشمند کنونی نیاز خود را به عکاسی، بر طرف کنیم.

متاسفانه بدون روشن کردن صفحه قادر به تشخیص خوب یا بد بودن UI نخواهیم بود که می تواند ارزش این محصول را بالا ببرد و یا پایین بکشد. تا زمانی که نتوانیم این محصول را روشن کنیم مشخص نمی شود که آیا ارزش 200 دلار (مبلغ پایانی کلی هنوز ثابت نشده است) را دارد یا خیر.

شما می توانید با ذخیره کردن و یا چاپ عکس ها به صورت آنلاین پول خود را ذخیره کنید؛ ولی اگر نیاز مبرم به چاپ فعالیت هایتان در همان لحظه دارید این محصول ممکن است به کار شما بیاید. این محصول با طراحی خاص خود می تواند خریداران خود را نیز داشته باشد. برای فهمیدن اینکه این محصول موفق به فروش قابل قبول خواهد شد یا خیر، پس از ارائه آن به بازار مشخص خواهد شد.

.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر