;
coinex

فروش نسخه زنانه ساعت هوشمند هواوی متوقف شد؛ گجت های جدید از راه می رسند

نسخه زنانه ساعت هوشمند هواوی
سال گذشته در طی برگزاری نمایشگاه CES 2016 شرکت هواوی از ساعت هوشمند زنانه خود رونمایی کرد و پس از مدتی فروش آن را آغاز کرد. اکنون گزارشات جدیدی درباره نسخه زنانه ساعت هوشمند هواوی منتشر شده، به نظر می رسد که هواوی فروش این ساعت هوشمند را متوقف کرده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

نسخه زنانه ساعت هوشمند هواوی اساسا همان اسمارت واچ هواوی است که با ظاهری زنانه طراحی شده و از لحاظ سخت افزاری هیچ تفاوتی با نسخه اصلی ندارد. به تازگی گزارشی از رسانه Android Police منتشر شده که باتوجه به آن فروش نسخه زنانه ساعت هوشمند هواوی متوقف شده است. فروشگاه گوگل هم لینک خرید این ساعت را به صفحه اصلی شرکت هواوی تغییر داده است. همچنین خرده فروشان خارجی، فروش این گجت پوشیدنی را متوقف کرده اند و در حال حاضر تنها فروشگاه آمازون این محصول را دارد که به نظر می رسد از جنس های قدیمی است.

این حرکت چندان تعجب آور نیست و در اواخر سال 2016 میلادی فروش این ساعت هوشمند به صورت منظم کم شد و اکنون فقط محصولاتی که در گذشته تولید شده اند در بازار هستند. شرکت هواوی هنوز برنامه های جدید خود را برای تولید ساعت های هوشمند خود در سال 2017 اعلام نکرده؛ اما بدون شک گجت های پوشیدنی جدید خود را در طی سال جاری میلادی روانه بازار می کند.

از سوی دیگر نتیجه عمل متوقف کردن فروش نسخه زنانه ساعت هوشمند هواوی بسیار واضح است؛ چراکه این ساعت هوشمند فروش خوبی را داشت و حتما شرکت هواوی قصد دارد که ساعت هوشمند جدیدی را روانه بازار کند. به هر حال سال جاری میلادی به تازگی آغاز شده و نه تنها هواوی بلکه دیگر شرکت های تکنولوژی برنامه خاص خود را برای تولید محصولات جدید مانند گوشی های هوشمند و گجت های پوشیدنی دارند. اکنون باید منتظر انتشار خبرهای جدید درباره محصولات جدید هواوی باشیم.

منبع: Ubergizmo

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر