;
coinex

ال جی از نمایشگر کواد اچ دی پلاس 5.7 اینچی با نسبت تصویر 18:9 رونمایی کرد

ال جی از نمایشگر کواد اچ دی پلاس 5.7 اینچی با نسبت تصویر 18:9 رونمایی کرد
ال جی دیسپلی از آخرین نمایشگر موبایل خود رونمایی کرد. یک صفحه نمایش زیبا با نسبت تصویر 18:9 که اولین نمایشگر موبایلی با این نسبت تصویر و رزولوشن 1440 در 2880 پیکسل است. ال جی این صفحه نمایش را نمایشگر کواد اچ دی پلاس نامیده است. این صفحه نمایش 5.7 اینچی به احتمال بسیار زیاد زینت بخش گوشی ال جی جی 6 خواهد بود.

نمایشگر QHD+ به لطف تکنولوژی لمسی ال جی، باریکتر و بسیار سبکتر از محصولات مشابه خود است. نمایشگر کواد اچ دی پلاس ال جی از ترکیب صفحه نمایش با ماتریس های پنل لمسی حاصل شده و به همین علت ال جی می گوید که این محصول جدید بسیار باریک است، ضخامتی کمتر از 1 میلی‌متر!

حاشیه ها در بالای صفحه نمایش کواد اچ دی پلاس ال جی به 0.2 میلیمتر (20 درصد) کاهش یافته و در چپ و راست نیز، این مقدار به 0.54 میلی‌متر (10 درصد) محدود شده است. با قرار گرفتن چنین نمایشگری در گوشی ال جی جی 6 مسلما این دستگاه نسبت به سایر رقبای خود برتری محسوسی خواهد داشت.

در نهایت شرکت LG Display ادعا کرده است که نمایشگر کواد اچ دی پلاس ، دید کاربر را در فضای باز به لطف افزایش 10 درصدی تراکنش نور، 10 درصد بهبود داده . مصرف انرژی را حداقل 30 درصد کاهش خواهد داد. پس با این وجود چنین محصولی می تواند در عمر مفید باتری، به طور چشمگیری موثر باشد.

ال جی جی 6 در پایان ماه فوریه و در نمایشگاه MWC 2017 معرفی خواهد شد. این دستگاه با تراکم پیکسلی 564 پیکسل بر هر اینچ خود می تواند نظر هر کاربری را به خود جلب کند. ال جی با گوشی LG G6 با تمام قدرت به بازار گوشی های هوشمند 2017 وارد خواهد شد. منتظر باشید!

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر