;
coinex

گوشی اچ تی سی یو اولترا رسما معرفی شد؛ اسنپدراگون 821 و 4 گیگابایت رم

گوشی اچ تی سی یو اولترا رسما معرفی شد؛ اسنپدراگون 835 کار خود را آغاز کرد
پس از شایعات فراوانی که در این دو هفته اخیر درباره گوشی های بعدی اچ تی سی شنیده می شد، این کمپانی بالاخره گوشی اچ تی سی یو اولترا (HTC U Ultra) را به طور رسمی معرفی کرد. این دستگاه، گوشی پرچمدار جدید این شرکت تایوانی است.

شایعات از نمایشگر ثانویه این گوشی حکایت می کردند که در بالای پنل اصلی قرار می‌گیرد، این ویژگی ما را به یاد گوشی ال جی وی 20 و ال جی وی 10 می اندازد؛ اگر چه نمایشگر ثانویه اچ تی سی یو اولترا کمی متفاوت تر است.

گوشی HTC U Ultra از فلز و شیشه ساخته شده و نسخه گران قیمت تر آن با صفحه نمایشی از یاقوت کبود خودنمایی می کند. نمایشگر دوم این دستگاه به خوبی نوتیف ها را به شما نشان داده و اچ تی سی نمایشگر اچ تی سی یو اولترا را رسما نمایشگر دوگانه خوانده است. انتظار می رود که این گوشی به لطف ترکیب شدن با HTC Sense Companion که دستیار هوشمند اچ تی سی است، با استفاده هر چه بیشتر شما از آن هوشمندتر شود.

دستیار هوشمند اچ تی سی، Sense Companion، با استفاده ی روزمره شما از اچ تی سی یو اولترا، چیزهای بیشتری درباره نحوه استفاده شما از این گوشی یاد گرفته و به طور هوشمندانه ای به شما چیزهایی را که مورد نیازتان است، گزارش خواهد داد.

این فبلت با چهار میکروفون همیشه روشن همراه شده و حتی اچ تی سی ویژگی را به این اسمارت فون اضافه کرده که آن را کنترل و باز کردن قفل صدای بیومتریک نامیده است.

پنل پشتی و جلویی این اسمارت فون کمی انحنا یافته و اچ تی سی آن را طراحی لیکوئید (Liquid Design) توصیف می کند. این دستگاه کاملا متقارن ساخته شده و در دست گرفتم آن، واقعا لذت بخش است. این شرکت تایوانی، به پرچمدار جدید خود، اسپیکرهای BoomSound Hi-Fi را نیز اضافه کرده تا صدایی رسا را برای کاربران فراهم کند. در ضمن این را به خاطر داشته باشید که اچ تی سی یو اولترا جک هدفون 3.5 میلیمتری ندارد.

مشخصات اچ تی سی یو اولترا :

گوشی اچ تی سی یو اولترا

گوشی اچ تی سی U Ultra دارای یک نمایشگر کواد اچ دی 5.7 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل است که با پوششی از کورنینگ گوریلا گلس 5 محافظت می شود. بالاترین نسخه از این دستگاه به 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و روی نمایشگر آن به جای محافظ گوریلا گلس 5، شیشه یاقوت کبود قرار گرفته است.

نمایشگر ثانویه آن که اچ تی سی آن را نمایشگر دوگانه نامیده است، 2.05 اینچی بوده و دارای رزولوشن 160 در 1040 است.

گوشی اچ تی سی یو اولترا بر اساس شایعاتی که از قبل وجود داشت، از تراشه اسنپدراگون 835 قدرت نگرفته و تنها به اسنپدراگون 821 مجهز است. 4 گیگابایت رم دارد و در دو نسخه 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی با قابلیت ارتقا در فضای ذخیره سازی، عرضه خواهد شد.

در پنل پشتی یک دوربین 12 مگاپیکسلی اولترا پیکسل 2 با لرزشگیر اپتیکال جای گرفته و در جلو برای دوست‌داران سلفی، یک دوربین 16 مگاپیکسلی دیده می شود.

باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی این اسمارت فون تضمین می کند که برای کارهای روزانه خود انرپی کم نخواهید آورد. این باتری از تکنولوژی شارژ سریع Quick Charge 3.0 کوالکام نیز پشتیبانی می کند. اندروید 7.0 نوقا بر روی آن پیش نصب شده و رابط کاربری اچ تی سی سنس بر روی آن خودنمایی می کند.

گوشی اچ تی سی یو اولترا از ماه فوریه برای فروش در دسترس بوده و کاربران می توانند آن را در رنگ های مشکی، صورتی، سفید یخچالی و آبی یاقوتی در اختیار داشته باشند.

آپدیت: این متن به روز رسانی شده و اسنپدراگون 835 که به اشتباه در برخی منابع به آن اشاره شده بود به اسنپدراگون 821 تغییر کرده است.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر