;
coinex

پرچمدار بعدی هواوی در نمایشگاه MWC 2017 معرفی خواهد شد

پرچمدار بعدی هواوی
همانطور که می دانید کنگره جهانی موبایل (نمایشگاه MWC 2017) نزدیک است و شرکت های مختلف تکنولوژی در حال آماده شدن برای این رویداد هستند، شرکت هواوی هم برای صرفه جویی در زمان، از هم اکنون مشغول ارسال دعوتنامه های خود برای کنفرانس مطبوعاتی در نمایشگاه MWC 2017 است. باتوجه به گزارشات جدید منتشر شده پرچمدار بعدی هواوی در این نمایشگاه معرفی می شود. در ادامه با تکرا همراه باشید.

شرکت هواوی یکی از برترین تولیدکنندگان چین است که در طول چند سال اخیر رشد بسیاری را داشته و مصرف کنندگان زیادی را به خود جذب کرده، این شرکت معمولا محصولات با کیفیتی را با قیمت نه چندان بالا ارائه می دهد، اکنون باتوجه به خبرهایی که به تازگی منتشر شده اند قرار است که پرچمدار بعدی هواوی در تاریخ 26 فوریه برابر با 8 اسفند ماه در طی برگزاری یک رویداد مطبوعاتی معرفی شود. هواوی میت 9 چند ماه پیش معرفی شد و آنطور که پیدا است شرکت نام برده شده در عرضه پرچمدار بعدی خود عجله دارد.

متاسفانه هنوز جزئیات دقیقی درباره پرچمدار بعدی هواوی منتشر نشده؛ اما باتوجه به شواهد موجود مدیر عامل این شرکت یعنی ریچارد یو قصد دارد که گوشی هوشمند هواوی پی 10 را به عنوان جانشین پی 9 به نمایش بگذارد. طبق گزارش های منتشر شده این احتمال وجود دارد که گوشی هوشمند هواوی پی 10 به صفحه نمایش منحنی مجهز باشد و بدون شک با سخت افزارهای قدرتمند تر از پرچمدار بعدی نمایان خواهد شد.

اگر اخبار گذشته تکرا را دنبایل کرده باشید حتما از این آگاه هستید که شرکت ال جی قرار است از گوشی هوشمند ال جی جی 6 و شرکت سامسونگ از گوشی هوشمند گلکسی اس 8 رونمایی کند، شرکت هواوی قصد دارد به این رقابت بپیوندد. انتظار می رود که پرچمدار بعدی هواوی با ویژگی های انحصاری جدید روانه بازار شود، هواوی هنوز جزئیاتی را از این دستگاه منتشر نکرده است؛ اما در طول هفته های آینده، پرده از واقعیت ها برداشته خواهد شد.

.

منبع: androidcentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر