;
coinex

بازی مموراندا به زودی منتشر خواهد شد؛ یک بازی ایرانی و بسیار جذاب!

بازی مموراندا به زودی منتشر خواهد شد؛ یک بازی ایرانی و بسیار جذاب!

یکی از بازی‌های معروف ایرانی مموراندا نام دارد که ساخته استودیو بیت بایترز است. این بازی ایرانی که یکی از بهترین بازی‌های ویدئویی در سبک کلیک و اشاره است، به زودی منتشر خواهد شد و در اختیار دوست داران خود قرار خواهد گرفت. در ادامه با تکرا همراه باشید.

یکی از پروژه‌های ایرانی موجود در وب سایت کیک استارتر (سایت کمک به استارت آپ‌ها و شرکت‌های نوپا) بازی ویدئویی مموراندا است. این بازی توسط استودیو ایرانی و خارجی بیت بایترز طراحی شده و از داستان‌های نویسنده ژاپنی، هاروکی موراکامی الهام گرفته شده است.

استودیو بیت باترز با انتشار یک پست در وب سایت کیک استارتر، علاوه بر تشکر از حامیان خود، اعلام کرده که بازی مموراندا در تاریخ 25 ژانویه مصادف با ششم بهمن ماه عرضه خواهد شد. همچنین آن‌ها اعلام کردند که با موافقت فروشگاه GOG، این بازی علاوه بر فروشگاه استیم، از طریق این فروشگاه نیز قابل خرید خواهد بود.

گفتنی است که حامیان این بازی که در سایت کیک استارتر اقدام به پرداخت پول و کمک برای انجام شدن این پروژه کرده بودند نیز چند هفته هفته زودتر از دیگر کاربران کدهای بازی در استیم را از طریق ایمیل دریافت خواهند کرد.

امیدواریم بازی مموراندا به عنوان یک بازی ایرانی که طرفداران جهانی نیز خواهد داشت، بتواند نماینده خوبی برای صنعت گیم ایران باشد و در آینده‌ای نزدیک شاهد جهانی شدن صنعت بازی‌های ویدئویی در ایران و حمایت از صاحبان این بخش بسیار غنی و مهم توسط ارگان‌های دولتی و خصوصی باشیم تا نیاز به کمک‌های مردمی نباشد.

.

منبع: kickstarter

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر