;
coinex

گوشی اچ تی سی یو پلی رسما معرفی شد؛ یک میان ‌رده جدید از تایوان

گوشی اچ تی سی یو پلی رسما معرفی شد؛ یک میان ‌رده جدید از تایوان
امروز برای اچ تی سی و دوستداران این برند گوشی ساز، روز خوشایندی است. این کمپانی امروز از دو گوشی هوشمند جدید خود رونمایی کرد. گوشی اچ تی سی یو اولترا (HTC U Ultra) که پرچمدار این کمپانی محسوب می شود و دستگاه دیگر، گوشی اچ تی سی یو پلی (HTC U Play) است. یک گوشی میان رده که در دسته بندی دستگاه های میان رده بازار جای می گیرد.

هر دو دستگاه از نظر طراحی تقریبا شبیه به هم بوده و از سبکی در ساخت انها استفاده شده که این کمپانی آن را طراحی Liquid Surface می خواند.

گوشی اچ تی سی یو پلی، درست به مانند اچ تی سی یو اولترا با HTC Sense Companion همراه شده است. دستیار هوشمند اچ تی سی که گفته می شود با استفاده هر چه بیشتر کاربر از آن، یاد گرفته و می تواند بهینه تر عمل کند.

اچ تی سی یو پلی هم در پنل پشتی و هم در پنل جلویی با اندکی انحنا طراحی شده و درست به مانند اچ تی سی U Ultra در رنگ بندی های مختلفی در دسترس است. این اسمارت فون نیز فاقد جک هدفون 3.5 میلیمتری است.

مشخصات اچ تی سی یو پلی :

گوشی اچ تی سی یو پلی

گوشی HTC U Play دارای یک نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ دی (رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل) بوده که در درون آن پردازنده هشت هسته ای هلیو پی 10 قدرتنمایی می کند. نمایشگر این دستگاه از یک لایه کورنینگ گوریلا گلس محافظت می شود.

محافظ نمایشگر اچ تی سی یو اولترا، گوریلا گلس 5 است؛ اما درباره گوشی اچ تی سی یو پلی هیچ اشاره ای به مدل گوریلا گلس نشده است. این دستگاه از نظر فضای ذخیره سازی با 3 یا 4 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی، بسته بندی شده است.

در پنل پشتی اچ تی سی یو پلی یک دوربین 16 مپاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال دیده می شود و برای دوربین سلفی نیز همین سنسور در نظر گرفته شده است. باتری 2500 میلی‌آمپر ساعتی آن غیر قابل تعویض بوده و دو میکروفون با نویز گیر صدا دارد.

این دستگاه نیز به مانند گوشی پرچمدار اچ تی سی با اندروید 7.0 نوقا از جعبه خارج خواهد شد و از ماه آینده در بازارهای جهانی عرض اندام خواهد کرد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر