;
coinex

جزئیاتی از گوشی نوکیا 8 فاش شد؛ دستگاهی که در نمایشگاه MWC 2017 قدرتنمایی می کند

جزئیاتی از گوشی نوکیا 8 فاش شد؛ دستگاهی که در نمایشگاه MWC 2017 قدرتنمایی می کند
پرچمدار بعدی نوکیا احتمالا گوشی نوکیا 8 خواهد بود. اگر چه نوکیا با گوشی نوکیا 6 به بازار گوشی های هوشمند بازگشته است؛ اما این تمام قدرت این برند خاطره ساز نیست. نوکیا 6 با تراشه اسنپدراگون 430 معرفی شد. تراشه ای که مسبب اصلی قرار گرفتن این دستگاه، در دسته بندی گوشی های میان رده بازار است.

کمپانی HMD Global که گوشی های برند نوکیا را تولید می کند در طول راه اندازی نوکیا 6 در چین، به این نکته اشاره کرد که در 26 فوریه (8 اسفند ماه) و در طول برگزاری نمایشگاه MWC 2017 (کنگره جهانی موبایل)، یک پرچمدار واقعی و یک گوشی هوشمند فوق العاده معرفی خواهد کرد.

چیز زیادی درباره مشخصات این دستگاه در حال حاضر وجود ندارد؛ اما فاش شده که این دستگاه با عنوان نوکیا سوپریم (Nokia Supreme) معرفی خواهد شد و به احتمال بسیار با نام گوشی نوکیا 8 در بازار شناخته می شود. این نوع از روند اسم گذاری، در ادامه سنت نامگذاری نوکیا 6 انجام خواهد شد.

جالب است، گفته می شود که گوشی پرچمدار نوکیا در غرفه کوالکام در نمایشگاه CES 2017  وجود داشته؛ اما توجه چندانی به آن نشده است.

منبع درز دهنده این خبر می گوید که گوشی نوکیا 8 به آخرین تراشه کوالکام، پردازنده اسنپدراگون 835 مجهز خواهد بود و شاید به همین دلیل بوده که در نمایشگاه CES در غرفه کوالکام جای گرفته است.

شایعات منتشر شده درباره مشخصات نوکیا 8 :

گوشی نوکیا 8 دارای یک نمایشگر سوپر آمولد 5.7 اینچی با کیفیت کواد اچ دی (رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل) خواهد بود. گفته شده که این نمایشگر برخلاف شیوه طراحی جدید پرچمداران امروزی، بدون انحنا بوده و کاملا تخت طراحی شده است.

علاوه بر این HMD گفت؛ در کنار گوشی نوکیا 8 دستگاه دیگری را نیز قرار می دهد که به اسنپدراگون 821 مجهز است. دستگاه پرچمدار دیگری که با برچسب قیمتی ارزان تری عرضه خواهد شد.

پرچمدار قدرتمند گوشی Nokia 8 دارای یک دوربین اصلی 24 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال بوده و یک دوربین 12 مگاپیکسلی در پنل جلویی برای دوست‌داران سلفی در نظر گرفته شده است.

 شایعات درباره فضای ذخیره سازی آن می گویند که دو دو نسخه 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی خودنمایی خواهد کرد. حافظه داخلی هر دو نسخه از طریق کارت میکرو اس دی تا 256 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود. انتظار می رود که گوشی نوکیا 8 (نوکیا سوپریم) به اندروید 7.0 نوقا مجهز شود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    فوق العاده است

    پاسخ