;
coinex

نسخه ای از گوشی هوشمند نوکیا 6 مجوز وای فای را گرفت؛ عرضه جهانی نزدیک است

گوشی هوشمند نوکیا 6
همانطور که می دانید شرکت HMD اولین دستگاه خود را با نام نوکیا 6 با سیستم عامل اندروید معرفی کرد که قرار است به زودی روانه بازار چین شود. گوشی هوشمند نوکیا 6 یک میان‌رده قدرتمند براق است و برچسپ قیمت آن همه را شگفت زده کرده، اکنون خبرهای جدیدی درباره این دستگاه منتشر شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

در طول چند روز گذشته خبرهای متفاوتی درباره گوشی نوکیا 6 منتشر شده که به تاریخ عرضه، قیمت و مشخصات آن نیز اشاره شده است. اکنون به نظر می رسد که تمامی امیدها برای عرضه جهانی از دست نرفته، وب سایت NokiaPowerUser به تازگی تصویر مجوز وای فای نوکیا 6 را منتشر کرده است. این مدل قرار است با شماره TA-1000 در چین عرضه شود و TA-1003 هنوز شناخته نشده است.

گوشی هوشمند نوکیا 6

 

البته لازم به ذکر است که وجود مدل دیگری از دستگاه صرفا برای بازارهای دیگر یعنی بازارهای اروپایی و آمریکایی است. با این حال بازهم ممکن است که گوشی هوشمند نوکیا 6 پس از عرضه در چین روانه بازار جهانی شود. عرضه جهانی برای نوکیا 6 نزدیک خواهد بود.

قدرت گوشی هوشمند نوکیا 6 توسط پردازنده اسنپدراگون 430 و رم 4 گیگابایتی تامین می شود. حافظه داخلی این دستگاه 64 گیگابایت بوده که هنوز به وجود شیارهای کارت حافظه اشاره نشده است. شرکت نوکیا دوربین قدرتمندی را در این دستگاه ارائه خواهد داد. دوربین اصلی گوشی جدید نوکیا، 16 مگاپیکسل بوده و دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسل است که برای عکاسی و مکالمه تصویری مناسب است.

به هر حال چند روزی است که نوکیا 6 به خبر داغ رسانه ها تبدیل شده است، اگرچه پیش بینی شده که عرضه جهانی آن نزدیک است و فروش خوبی را هم در بازار میان رده ها خواهد داشت؛ اما هنوز باید برای انتشار خبرهای رسمی صبر کنیم. شرکت نوکیا قرار است که به زودی گوشی های هوشمند جدیدی را معرفی کند و در کنگره جهانی موبایل 2017 هم حاضر خواهد بود.

گوشی هوشمند نوکیا 6

منبع: Phonearena

 

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر