;
coinex

سامسونگ گلکسی S8 و آیفون 8 اپل با دریافت گواهینامه IP68، ضد آب خواهند بود

سامسونگ گلکسی S8 و آیفون 8 اپل با دریافت گواهینامه IP68 ضد آب خواهند بود
سامسونگ گلکسی S8 و آیفون 8 اپل ضد آب طراحی شده اند. سامسونگ سال گذشته با عرضه پرچمداران خود با کد حفاظتی IP68 دو گوشی ضد آب را روانه بازار کرد. گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج این قابلیت را دارند که به مدت 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب دوام آورند. قبل از آن نیز سونی پرچمدار خود را به عنوان یک گوشی هوشمند ضد آب معرفی کرد. البته اپل نیز چندان زمان طولانی را برای عرضه یک گوشی هوشمند ضد آب منتظر نماند و آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را با گواهینامه ضد آب بودن راهی بازار کرد.

البته اپل گواهی حفاظت IP67 را برای گوشی های خود کسب کرده و این به معنای آنست که به جای عمق 1.5 متری، این دستگاه می توانند به مدت 30 دقیقه، عمق 1 متری آب را تاب آورد. هر چند که باز هم توفیر آنچنانی نخواهد داشت. شما به راحتی قادر خواهید بود تا در بارندگی، زیر دوش و یا در وان حمام به راحتی از این گوشی های هوشمند ضد آب استفاده کنید و این عملی ترین حالت های ممکن برای استفاده از یک گوشی ضد آب است.

امسال دهمین سالگرد تولد آیفون است و شایعه شده که اپل قصد دارد تا با آیفون 2017 خود، جشن مفصلی برگزار کند. شایعات حکایت از آن دارند که اپل با ین نسخه ویژه ای که به نمایشگر اولد مجهز است، طرفداران خود را شگفت زده خواهد کرد. منبع این خبر می گوید که آیفون 8 اپل با دریافت گواهینامه IP68 بیش از پیش ضد آب بودن خود را به رخ رقبا خواهد کشید.

در همین رابطه گزارش شده که سامسونگ گلکسی S8 نیز درست به مانند مدل های سال گذشته سری S ضد آب خواهد بود. این گوشی پرچمدار نیز با دارا بودن گواهینامه IP68 در دسته بندی موبایل های ضد آب در سال 2017 قرار می گیرد. این کمنبع همچنین تایید می کند که سامسونگ تصمیم گرفته تا تمام گوشی های جدید سری J خود را ضد آب کند. این سری یکی از محبوب ترین گوشی های هوشمند سامسونگ است.

اپل و سامسونگ قصد دارند تا با معرفی آیفون 8 و سامسونگ گلکسی S8 با ویژگی ضد آب بودن، طرفداران خود را راضی کرده و سهم بیشتری از بازار را برای خود بردارند، رقابت پرچمداران 2017، رقابتی بسیار دیدنی خواهد بود. باید دید که کدام کمپانی در رسیدن به سهم بیشتر بازار، موفق تر عمل خواهد کرد.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر