;
coinex

کانسپتی از اولین گوشی هوشمند سامسونگ با نمایشگر تاشو در رندرهایی خودنمایی کرد

کانسپتی از اولین گوشی هوشمند سامسونگ با نمایشگر تاشو در رندرهایی خودنمایی کرد
بسیاری از کارشناسان در اینم موضوع با یکدیگر هم عقیده اند که بازار گوشی های هوشمند به یک نقطه اشباع شده، رسیده و نوآوری ها در آن به شدت پایین آمده است. این نکته تا حد زیادی درست است، بسیاری از گوشی هاتی هوشمند امروزی برای ارتقا یافتن تنها با مشخصات سخت افزاری بهتری معرفی می شوند و هیچ نوآوری و یا حرکت خلاقانه و انقلابی در آنها دیده نمی شود.

موتورولا موتو زد شاید یکی از این گوشی های نوآور باشد، وجود ماژول هایی به نام موتو مدز تا حدودی توانست فکر خلاقانه ای را به نمایش بگذارد؛ اما شاید این اندازه هم هنوز کافی نیست.

این روزها درباره گوشی های تاشوی سامسونگ خبرهای زیادی منتشر می شود. با توجه به آخرین گزارش ها، گوشی های هوشمند با نمایشگر تاشو شاید تنها یک طرح مفهومی از طرف سامسونگ باشد و هرگز به مرحله اجرا در نیاید. خبر هایی نیز از وجود گوشی هوشمند تاشو ال جی در سه ماهه سوم و یا چهارم سال 2017 حکایت می کنند.

گوشی هوشمند سامسونگ با نمایشگر تاشو

در ابتدا سامسونگ گفته بود که در حال ساخت یک تبلت تاشو است که بعد از جمع شدن نمایشگر آن، به اندازه یک گوشی هوشمند در خواهد آمد.؛ اما این شرکت به تازگی متوجه شده است که احتمالا تاشو بودن نمایشگر در گوشی های هوشمند، راه حل ایده آل تری است؛ بنابراین محصول جدید سامسونگ یک گوشی هوشمند تاشو خواهد بود که بعد از باز کردن آن، تبدیل به یک تبلت 7 اینچی خواهد شد، چنین چیزی می تواند بسیار کاربردی تر باشد.

اکنون کانسپتی در شکل و شمایل یک رندر از گوشی هوشمند تاشو سامسونگ منتشر شده که نشان می دهد چگونه با باز کردن نمایشگر آن، به یک تبلت تبدیل خواهد شد.

در حالی که یک گوشی هوشمند تاشو می تواند در بازار تلفن های موبایل، سر و صدای زیادی به پا کند؛ اما آوردن چنین مفهومی به زندگی واقعی با مجموعه بسیار زیادی از چالش های فنی، روبرو خواهد بود. نمایشگرهای انعطاف پذیر بسیاری تاکنون دیده شده؛ اما یک گوشی هوشمند با نمایشگر تاشو چیز دیگریست.

گوشی هوشمند سامسونگ با نمایشگر تاشو

باید کمی صبر کنیم و ببینیم که آیا سامسونگ موفق خواهد شد تا راه حلی برای چالش پیش رو بیندیشد. این شرکت مدتی پیش اعلام کرد که بیش از 100 هزار دستگاه از گوشی های هوشمند تاشو خود را در کوارتر سوم سال 2017 وارد بازار خواهد کرد. این در واقع به معنی آن است که سامسونگ توانسته بر مشکلات طراحی و ساخت چنین دستگاه هایی غلبه کند.

منابعی نیز اعلام کرده اند که گوشی های گلکسی X1 و گلکسی ایکس 1 پلاس در نیمه دوم سال جاری عرضه خواهند شد. گزارش شده که ال جی نیز گوشی های هوشمند با نمایشگر تاشو را در سه ماهه چهارم سال 2017 معرفی می کند.

این طور که از شواهد پیداست، سال 2017، سال بسیار هیجان انگیزی برای صنعت موبایل خواهد بود. علاقه مندان به گوشی های هوشمند می توانند سال خوبی در پیش رو داشته باشند.

گوشی هوشمند سامسونگ با نمایشگر تاشو

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر