;
coinex

رندرهای سامسونگ گلکسی اس 8 در فضای آنلاین منتشر شد

رندرهای سامسونگ گلکسی اس 8 در فضای آنلاین منتشر شد
شایعات بسیاری در فضای مجازی درباره سامسونگ گلکسی اس 8 وجود دارد که به سختی می توان معتبر بودن آنها را تایید کرد. یک سازنده قاب (که می خواست ناشناس بماند) رندرهایی سه بعدی از گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 منتشر کرده که بر اساس شایعات شنیده شده، می توان گفت تصویر نسبتا دقیقی از این پرچمدار ارائه داده است.

رندرهای ارائه شده در سه عکس مجزا به تصویر کشیده شده، طراحی نمایشگر منحنی در آن به خوبی نمایان است. حاشیه گوشی در این رندرها به حداقل خود رسیده، کلید هوم در پنل جلویی حذف شده و سنسور اثر انگشت در زیر شیشه پنل جلویی، جای گرفته است.

اسپیکرها در بالا و پایین نمایشگر گوشی جای گرفته و جالب است که جک هدفون 3.5 میلیمتری در جای خود باقی مانده است؛ اما پورت یو اس بی دقیقا مشخص نیست. از زوایایی که این رندرها طراحی شده، به نظر می رسد که میکرو یو اس بی باشد؛ اما هر دو گوشی نوت 7 و گوشی های گلکسی A مدل 2017 دارای پورت یو اس بی نوع C هستند و بعید است که سامسونگ قصد داشته باشد تا به گذشته بازگردد.

در نهایت اینکه هیچ سیستم دوربین دوگانه ای دیده نمی شود، شایعات اخیر حکایت از آن دارند که تنها مدل سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس به این ویژگی مجهز است و مدل اصلی آن تنها با یک سنسور دوربین اصلی خودنمایی خواهد کرد.

با در نظر گرفتن تست های متعدد و آزمایشات فراوانی که بر روی این گوشی در حال انجام است، سامسونگ اعلام کرده که عرضه گوشی گلکسی اس 8 را در روز 18 آوریل (29 فروردین ماه سال آینده) آغاز خواهد کرد، درست سیزده ماه پس از رونمایی سامسونگ از مدل های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج!

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر