;
coinex

گوشی نوکیا 6 در ایران چه قیمتی خواهد داشت؟

قیمت گوشی نوکیا 6 در بازار ایران چقدر خواهد بود؟
قیمت گوشی نوکیا 6 در بازار ایران چقدر خواهد بود؟ همانطور که می‌دانید گوشی اندرویدی جدید  شرکت نوکیا که صاحب برند آن شرکت فلاندی اچ ام دی گلوبال است، در روز 19 دی ماه به صورت رسمی در کشور چین معرفی شد. در ادامه قصد داریم نگاهی به قیمت گوشی نوکیا 6، گوشی اندرویدی نوکیا داشته باشیم.

گوشی نوکیا 6 جدیدترین محصول کمپانی نوکیا است که این روزها به دلیل محبوبیت برند سازنده و اخبار جنجالی مرتبط با آن، در صدر اخبار تمامی سایت‌های تکنولوژی دنیا قرار گرفته است. نوکیا 6 یک گوشی هوشمند میان رده و نسبتا قدرتمند است که نسبت به گوشی‌های هم رده خود از نظر سخت افزاری، دارای قیمت بالاتری است.

از مشخصات سخت افزاری گوشی نوکیا 6 باید به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 430 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو 505، صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی، 4 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا تا 256 گیگابایت، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا اشاره داشت.

شرکت نوکیا برای گوشی نوکیا 6 قیمت 1699 یوآن معادل 245 دلار آمریکا برای فروش در بازار کشور چین در نظر گرفته است و هم اکنون می‌توانید این محصول را در این کشور از طریق سایت JD.COM پیش خرید کنید. گفتنی است که هنوز اطلاعاتی در رابطه با فروش جهانی این محصول در سایر کشورها در  دسترس نیست؛ به همین سبب باید شاهد ورود نسخه آنلاک این گوشی با قیمت بالاتری نسبت به نسخه رسمی در سایر بازارهای موبایل دنیا  مثل بازار ایران باشیم.

انتظار می‌رود قیمت گوشی نوکیا 6 در ایران چیزی در حدود 1 میلیون و 800 هزار تومان باشد و در اواخر بهمن ماه سال جاری وارد بازار کشورمان شود و از طرفی باید شاهد قیمت 1 میلیون و 400 هزار تومان به عنوان قیمت ثابت این گوشی پس از مدت شش ماهه در بازار کشورمان باشیم. لام به ذکر است باید پس از ورود گوشی‌های جدید نوکیا همچون گذشته‌ای نه چندان دور شاهد چندین نمایندگی خدمات پس از فروش به صورت رسمی و غیر مستقیم از طریق کشور امارات متحده عربی باشیم.

در هر صورت گوشی نوکیا 6 یک موبایل میان‌رده است که از روی مشخصات سخت افزاری آن باید گفت که قیمت ذکر شده برای خرید آن نسبت به سخت افزار استفاده شده در آن، بسیار بالا است و خرید آن معقول نیست؛ اما این را باید بدانیم که نوکیا حکم یک نوستالژی بزرگ را برای مردم ایران در قسمت موبایل دارد و به همین سبب باید شاهد استقبال بسیار زیاد از این گوشی همچون استقابل بسیار زیاد برای پیش فروش آن در کشور چین باشیم.

[toggle title=”دو روز قبل از اولین فروش فلش سیل، 1 میلیون نفر برای خرید گوشی نوکیا 6 ثبت نام کرده اند” state=”open”]

آپدیت 28 دی 1395 – در روز ۲۴ دی ماه خبری را در تکرا منتشر کردیم مبنی بر اینکه تاکنون ۲۵۰ هزار نفر برای خرید گوشی نوکیا ۶ ثبت نام کرده اند. اولین فروش فلش سیل (معامله روز) این گوشی در تاریخ ۱۹ ژانویه (۳۰ دی ماه) صورت خواهد گرفت.

در حال حاضر تعداد ثبت نام کنندگان برای خرید گوشی نوکیا ۶ در اولین فروش فلش سیل این دستگاه چیزی نزدیک به ۱ میلیون ثبت نامی را نشان می دهد. این گوشی اندرویدی با قیمت ۲۴۵ دلار معامله خواهد شد (متن کامل این خبر).[/toggle]

[toggle title=”تمام گوشی های نوکیا 6 تنها در مدت یک دقیقه به فروش رفت” state=”open”]

آپدیت 30 دی 1395 – نوکیا رسما به صحنه رقابت در بازار گوشی های هوشمند بازگشت. امروز اولین فروش فلش سیل این گوشی انجام شد و تمام گوشی های نوکیا ۶ تنها در یک دقیقه به فروش رفتند. این گوشی به طور انحصاری توسط JD.com و با قیمت ۲۴۷ دلار به فروش می رسد.

برای خرید گوشی نوکیا ۶ چیزی بیش از ۱ میلیون نفر ثبت نام کرده بودند. تغداد دقیق دستگاه های فروخته شده، اعلام نشده است؛ اما تمامی این گوشی ها تنها در یک دقیقه به فروش رفتند (متن کامل این خبر).[/toggle]

[toggle title=”گوشی نوکیا 6 گواهینامه FCC را دریافت کرد” state=”open”]

آپدیت 29 اسفند 1395 – گوشی نوکیا ۶، اولین محصول اندرویدی نوکیا با همکاری صاحب جدید این شرکت یعنی اچ ام دی گلوبال در سال ۲۰۱۷ در کشور چین معرفی و عرضه شد. همچنین نسخه جهانی این گوشی در کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۱۷ به صورت رسمی توسط نوکیا معرفی شد اما حالا گوشی نوکیا ۶ بعد از مدت‌ها موفق به دریافت گواهینامه کمیسوسن ارتباطات فدرال کشور ایالات متحده آمریکا با نام FCC شده است که نشان از عرضه جهانی نوکیا ۶ در برهه زمانی نزدیکی دارد (متن کامل این خبر).[/toggle]

.

تهیه و گردآوری: تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (10 نظر)

    آخ عزیز دلم… پس فروشگاها خیلی ضرر میکنند…. قیمت روز بازار یک میلیون و پنجاه هزار تومان هست… یعنی سوبسید پرداخت شده

    پاسخ

    اخه چرا قیمتش‌ تو ایران چقد بالاست؟اگه ب قیمت جهانی عرضه میشد واقعا میترکوند.

    پاسخ

    نوکیا 6 واقعا حرف نداره هم حس نوستالژی به ادم میده بخاطر نوکیا بودنش هم اینکه نوکیا 6 نسبت به قیمتش امکانات خیلی خوبی هم داره. یک و هشتصد هم خیلی پایینه نسبت به این غول دیگه چه برسه به 1و400، یعنی اگه پولش رو داشتم همین الان می رفتم یکیشو میگرفتم. خدایی سگ نوکیا شرف داره به سامسونگ وسونی و اپل و این گوشیههایی که الکی اسم درکردن.

    پاسخ

    برو بابا ا ا ا
    تراشه 430 کلا رو گوشی فول هچ دی 600 تا 700 هزار تومان بیشتر نمیرزه
    والا ، بوق ترین تراشه 8 هسته ای کوالکام 430 است ؟ 430 مگه چیه ؟
    یک میلیون و هشتصد تراشه سری 600 هم نه ، قیمته 821 با مشخصات پرچم داره

    پاسخ

    چه خبره 1800! 1400!
    یک میلیون صد تا دویست الان تو بازاره! بازار گرمی هم حدی داره!!! اگر به 1800 باشه S6 میخرم!!!

    پاسخ

    کدوم شهرستان هستی شما میخوام بدوم توی کدوم بازار این نوکیا 6هست
    میخواهم همین گوشی نوکیا6بخرم

    پاسخ

    باطریشو درس نوشتین؟ 3000 نیست؟

    پاسخ

    و البته دوربین !

    پاسخ

    سعید جان ممنون از توجه و دقتت، همون روز این دو مورد اصلاح شد.

    پاسخ

    میخرمش این خداست

    پاسخ