;
coinex

آیا این گوشی ماژولار اندی روبین است که در گیک بنچ ظاهر شده؟

آیا این گوشی ماژولار اندی روبین است که در گیک بنچ ظاهر شده؟
امروز صبح مطلبی را در تکرا منتشر کردیم، مبنی بر اینکه اندی روبین، پدر سیستم عامل اندروید، به زودی گوشی ماژولار خود را روانه بازار خواهد کرد. روبین به تازگی شرکتی را با نام Essential Products به ثبت رسانده است. کمپانی کوچکی که از یک تیم 40 نفره از کارمندان و مهندسین کمپانی هایی چون گوگل، اپل و سامسونگ تشکیل شده است.

کمپانی تازه تاسیس اندی روبین به دنبال ساخت یک گوشی ماژولار بدون حاشیه است. گوشی هوشمندی که در دسته بندی دستگاه های بالا رده بازار قرار گرفته و قصد دارد تا با گوشی های پرچمداری از جمله آیفون اپل، پرچمداران سری گلکسی اس سامسونگ و گوشی های گوگل پیکسل رقابت کند.

در حالی که گفته می شود، گوشی های اندی روبین از نمایشگری بزرگتر از 5.5 اینچ برخوردار خواهند بود، شایعه شده که کمپانی Essential در حال کار بر روی ویژگی جدیدی به مانند تاچ سه بعدی اپل بر روی نمایشگر این گوشی است.

دیروز با انتشار این خبر در فضای آنلاین، شایعه جدیدی شکل می گیرد. آیا ممکن است که این بنچمارک منتشر شده در وب سایت گیک بنچ که ماه گذشته بر روی این وب سایت قرار گرفت، به گوشی Essentials مربوط باشد؟

برخی مشخصات گوشی Essentials

این دستگاه با شماره سریال Essential FIH-PM1 در این بنچمارک محک خورد و نتایج نشان می دهند که به سیستم عامل اندروید 7.0 مجهز بوده است. دستگاه نشان داده شده در وب سایت این بنچمارک، تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام را با خود داشته و با نسخه 4 گیگابایتی در این آزمون تست شده است.

صحبت هایی وجود دارد که گوشی روبین از یک کانکتور برخوردار خواهد بود که هم برای شارژ دستگاه و هم برای قابلیت های ماژولار بودن مورد استفاده قرار خواهد گرفت. همچنین گفته می شود که کمپانی فاکسکان، اسمبل کردن این دستگاه را بر عهده خواهد گرفت (این گفته با توجه به قرار گرفتن نام FIH در شماره مدل این گوشی، برداشت می شود که حروف اول کلمات Foxconn International Holdings). گوشی هوشمندی که در اواسط سال 2017 رخ نشان خواهد داد.

گوشی Essential در آزمون تک هسته ای توانست به امتیاز 1844 رسیده و در آزمون چند هسته ای امتیاز 5426 را برای خود به دست آورد.

سیستم عامل اندرویدی که اندی روبین خالق آن بوده اکنون در کنار آی او اس اپل، محبوبترین پلتفرم های موبایلی جهان هستند، آیا روبین در بخش سخت افزاری هم به همان اندازه قدرتمند خواهد بود؟ آیا گوشی های ماژولار روبین هم می توانند دنیار را فتح کنند؟ شما چگونه فکر می کنید؟

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر