;
coinex

شایعات جدید تاریخ معرفی گلکسی اس 8 را 26 فروردین نشان می دهند

شایعات جدید تاریخ معرفی گلکسی اس 8 را 26 فروردین نشان می دهند
تاریخ معرفی گلکسی اس 8 بر اساس خبرهای جدید در 26 فروردین ماه خواهد بود. سامسونگ گلکسی اس 8 یکی از پرچمداران بزرگ 2017 است که بیشترین شایعات این روزهای دنیای تکنولوژی را به خود اختصاص داده است. پیشنهاد شده بود که به جای پرده برداری از این گوشی در نمایشگاه MWC 2017، سامسونگ می تواند برای رونمایی از این دستگاه تاریخ دیگری را انتخاب کند.

شایعات قبلی حکایت از آن داشت که غول تکنولوژی کره، روز 18 آوریل (29 فروردین ماه) را برای این کار برگزیده است؛ اما اکنون شایعات جدیدی منتشر شده که این تاریخ را سه روز جلوتر اعلام کرده است. در حال حاضر روز 15 آوریل (26 فروردین ماه) به عنوان روز معرفی این گوشی هوشمند شناخته می شود.

با توجه به آخرین شایعاتی که از گوشه و کنار شنیده می شود، سامسونگ تاریخ معرفی گلکسی اس 8 را روز 26 فروردین در نظر گرفته است که البته در نوع خود قابل توجه است. 15 آوریل در واقع شنبه است و برای راه اندازی روز عجیبی است (آخر هفته در تقویم میلادی)؛ اما بر اساس گفته این منبع خبری گلکسی اس 7 نیز در روز جمعه راه اندازی شد و بسیار به روز شنبه نزدیک است؛ بنابراین می توان این تاریخ را برای معرفی سامسونگ گلکسی اس 8 محتمل دانست.

در هر صورت به نظر می رسد گزارش هایی که این روزها درباره تاریخ معرفی گلکسی اس 8 منتشر می شوند، با هم در تضاد هستند؛ اما یادتان باشد که تمامی این ها در حد و اندازه یک شایعه است و نمی توان انتظار چندان زیادی از شایعات داشت. ما انتظار داریم که سامسونگ تاریخ معرفی گلکسی اس 8 را به زمان نزدیکتری موکول کند تا از صحنه رقابت عقب نیفتد، هر چند که برای جلوگیری از پیشامدهای ناگواری که برای نوت 7 اتفاق افتاد بد نیست که کمی هم با احتیاط عمل کرده و همه جوانب را بسنجد.

آخرین شایعات درباره پرچمدار سری کهکشانی سامسونگ روایت از ضد آب بودن این دستگاه دارند. گلکسی اس 8 سامسونگ دارای کد حفاظتی IP68 بوده و بدین ترتیب به راحتی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر