;
coinex

پتنت مایکروسافت یک گوشی هوشمند تاشو 2 در 1 را به نمایش می گذارد

پتنت مایکروسافت یک گوشی هوشمند تاشو 2 در 1 را به نمایش می گذارد
مایکروسافت با پتنت جدید خود یک گوشی هوشمند تاشو 2 در 1 را به نمایش گذاشت. شاید این دستگاه، گوشی سرفیس فون آینده این کمپانی باشد!

شاید مایکروسافت در بازار گوشی های هوشمند یک کمپانی شکست خورده باشد؛ اما غول ردموند به دنبال یک اتفاق بزرگ است. پیش بینی ها از گوشی افسانه ای سرفیس فون خبر می دهند، گوشی هوشمندی که نزدیک به 4 سال شایعات مختلفی را پیرامون خود داشته و خبرهای مختلفی درباره آن شنیده می شود. خبرها از ثبت یک پتنت جدید توسط این کمپانی حکایت دارند. پتنتی که یک گوشی هوشمند تاشو 2 در 1 را به نمایش گذاشته و یکبار دیگر شایعات پیرامون سرفیس فون را به تیتر اول خبرهای تکنولوژی تبدیل کرده است.

پتنت مایکروسافت یک گوشی هوشمند تاشو 2 در 1 را توصیف می کند که هم می تواند به عنوان یک تبلت کارایی داشته و هم به عنوان یک گوشی هوشمند عمل کند. این دستگاه دارای یک لولای انعطاف پذیر است که می تواند پنل های دو طرف را بر روی یکدیگر قرار داده و در صورت لزوم به عنوان یک نمایشگر گسترده خودنمایی کند.

گوشی هوشمند تاشو 2 در 1

نیازی به گفتن نیست، دستگاه هایی که به عنوان یک پتنت مطرح می شوند هیچ دلیلی وجود ندارد که به دنیای واقعی نیز راه یابند. این طرح شبیه به هیچ دستگاهی نیست که در حال حاظر در بازار موجود باشد و البته این کاملا با وعده مایکروسافت در خصوص ارائه یک گوشی منحصر به فرد نیز صادق است.

مایکروسافت قول داده که دستگاه خاصی را به مشتریان و طرفداران خود ارائه خواهد داد و شاید این پتنت چشم اندازی از این شرکت برای گوشی های سرفیس فون آینده باشد. در هر صورت مایکروسافت اگر قصد دارد که با قدرت وارد بازار پر منفعت گوشی های هوشمند شود، باید هر چه زودتر اقدام کند. سامسونگ و برخی از کمپانی های بزرگ این عرصه، به طور جدی به دنبال تکنولوژی گوشی های هوشمند تاشو هستند. گوشی هایی که بتواند هم به عنوان یک تبلت و هم به عنوان یک گوشی همراه مورد استفاده باشند.

گوشی هوشمند تاشو 2 در 1

.

منبع: phonearena

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر