;
coinex

ماشین خودران نیسان در ماه فوریه به جاده های انگلستان راه خواهد یافت

ماشین خودران نیسان در ماه فوریه به جاده های انگلستان راه خواهد یافت
ماشین خودران نیسان در ماه فوریه در جاده های بریتانیا مورد آزمایش قرار خواهد گرفت. هنوز چند سالی زمان لازم است تا ماشین های بدون راننده و کاملا خودران، جاده های جهان را به تسخیر خود درآورند؛ اما هستند کمپانی هایی که به شدت در حال کار بر روی تکنولوژی های خودران بوده و آنها را در جاده های عمومی مورد آزمایش قرار می دهند.

اکنون تایید شده که ماشین خودران دیگری نیز به زودی راهی به خیابان خواهد یافت. اتومبیل خودران نیسان لیف ماه آینده در خیابان های لندن خودنمایی خواهد کرد. این برای اولین بار است که یک کمپانی ژاپنی فناوری ماشین خودران خود را در جهان واقعی و در اروپا مورد آزمایش قرار می دهد.

کمپانی خودروسازی نیسان پیش از این نیز تکنولوژی ماشین خودران خود را در جاده های عمومی سرزمین مادری خود در اکتبر 2015 مورد تست های اولیه قرار داده و بعد از ان در سال 2016 این آزمایشات را تا سیلیکون ولی در ایالات متحده گسترش داد و اکنون نوبت به اروپا و شهر لندن است.

کمپانی های خودروسازی و شرکت هایی که در بخش ماشین های خودران فعالیت می کنند از پشتیبانی گسترده دولت ایالات متحده در این زمینه برخوردارند. دولت ایالات متحده با قانونی کردن آزمایش ماشن های خودران در برخی از مناطق قصد دارد تا در توسعه و آزمایش ماشین های بدون راننده نقش یک رهبر را ایفا کند.

کمپانی نیسان هنوز مسیرهایی را که خودروی بدون راننده نیسان لیف در آن مورد تست های جاده ای در بریتانیا قرار خواهد گرفت، اعلام نکرده است؛ اما این کمپانی خاطر نشان کرده که رفت و آمد خودروهای خودران نیسان لیف در جاده های عمومی انگلستان تنها با اخذ مجوز از مقامات محلی مربوطه صورت خواهد گرفت.

درست به مانند تست جاده ای تمام ماشین های خودرانی که این روزها انجام می شود، یک راننده انسان در پشت فرمان اتومبیل قرار خواهد گرفت، تا چیزی به اشتباه انجام نگیرد. در بیشتر موارد راننده انسان در این آزمایشات نقش یک پشتیبان را ایفا کرده و این خود ماشین است که مسیرها را می پیماید.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر