;
coinex

سامسونگ، ویژگی جدیدی را با دوربین گلکسی سی 7 پرو به نمایش گذاشت؛ دستیار شاتر!

سامسونگ ویژگی جدیدی را با دوربین گلکسی سی 7 پرو به نمایش گذاشت؛ دستیار شاتر!
سامسونگ گلکسی سی 7 پرو (Samsung Galaxy C7 Pro) هفته گذشته در چین به طور رسمی معرفی شد و ثبت نام برای خرید آن از امروز در این کشور آغاز شد. تصویری از بخش تنظیمات این دستگاه به بیرون درز کرده که قابلیت جدیدی را به نمایش گذاشته است. این ویژگی جدید که به دوربین گلکسی سی 7 پرو مربوط است، با نام دستیار شاتر (Assistant Shutter) شناخته می شود.

همانطور که در تصویر این خبر می بینید، دستیار شاتر هنگامی که فعال است، کاربر قادر خواهد بود که دکمه شاتر را بر روی صفحه نمایش دوربین، سفارشی کرده و شخصی سازی کند. این دکمه قادر است تا کارهای دیگری را نیز انجام دهد. این ویژگی جدید که اکنون در دوربین گلکسی سی 7 پرو قرار گرفته می تواند به عنوان یک قابلیت جدید در گوشی های برند گلکسی سامسونگ که در سال 2017 راه اندازی خواهند شد، خودنمایی کند.

دستیار شاتر

مشخصات سامسونگ گلکسی سی 7 پرو

گوشی Galaxy C7 Pro دارای یک نمایشگر فول اچ دی 5.7 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل است. پردازنده اسنپدراگون 625 کوالکام در درون آن جای گرفته، 4 گیگابایت رم داشته و به 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است.

یک دوربین 16 مگاپیکسلی در پنل پشتی این دستگاه به عنوان دوربین اصلی انجام وظیفه کرده و برای دوست‌داران سلفی نیز یک دوربین 16 مگاپیکسلی در پنل جلویی در نظر گرفته شده است.

جزئیات درباره قیمت گلکسی سی 7 پرو هنوز به طور کامل مشخص نشده؛ اما این احتمال وجود دارد که با قیمتی در حدود 2799 یوان (چیزی در حدود 405 دلار) معامله شود.

کمی صبر کنید و با تکرا همراه باشید. مسلما در روزهای آتی جزئیات بیشتری از قیمت و البته ویژگی جدید دستیار شاتر منتشر خواهد شد.

دستیار شاتر

.

منبع: theandroidsoul

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر