;
coinex

جزئیات بیشتری از مشخصات و قیمت شیائومی می 6 منتشر شد

قیمت شیائومی می 6 به همراه مشخصات و تاریخی از عرضه آن منتشر شد. معاون شیائومی لی وانکیانگ (Li Wanqiang) روز گذشته در جلسه ای که در پارک علم و فناوری چین برگزار شد، جزئیات بیشتری از محصول آینده خود که قطعا گوشی شیائومی می 6 است را بازگو کرد. او در این کنفرانس خبری به این نکته اشاره کرد که این کمپانی در ماه مارس امسال برای مشتریان خود یک سورپرایز خواهد داشت. اگرچه او نامی از این محصول جدید نبرد؛ اما به احتمال زیاد او درباره تاریخ عرضه شیائومی می 6 صحبت کرده است.

بر اساس شایعات قبلی، انتظار می رود که مشخصات شیائومی می 6 بتواند طرفداران این کمپانی را شگفت زده کند. معاون کمپانی شیائومی به نظر می رسد که حتی قیمت شیائومی می 6 را نیز اعلام کرده است، قیمتی که روال سنتی قیمت گذاری شیائومی را حفظ کرده و قیمت مقرون به صرفه ای نشان می دهد. شیائومی می 6 می تواند در چین با قیمت 1999 یوان (حدودا 288 دلار) عرضه شود. جزئیات بیشتر درباره مشخصات شیائومی می 6 در فضای آنلاین منتشر شده و بیان می کند که این دستگاه دارای یک بدنه فلزی بوده و می تواند با یک سنسور اثر انگشت اولترا سونیک که در زیر پنل شیشه ای آن قرار گرفته خودنمایی کند.

این منبع همچنین به این نکته اشاره کرده که به دلیل آنکه مراحل تولید این دستگاه جدید هنوز تکمیل نشده، عرضه آن در ماه فوریه امکان پذیر نخواهد بود.

قیمت شیائومی می 6

علاوه بر این گفته می شود که شیائومی می 6 با ارتقا در بخش دوربین همراه خواهد بود؛ اما هنوز مشخصاتی از سنسورهای آن فاش نشده، با این حال گفته می شود که به مراتب از سنسور سونی IMX378 بهتر خواهد بود.

شیائومی می 6 از نقطه نظر نمایشگر نیز در دو نسخه تخت و منحنی عرضه خواهد شد. قیمت شیائومی می 6 با صفحه نمایش تخت 1999 یوان (حدود 288 دلار) و قیمت شیائومی می 6 با نمایشگر منحنی 2499 یوان (حدود 360 دلار) اعلام شده است. یکی از خبرهای خوب در مورد این دستگاه آن است که برخلاف شیائومی می میکس که تولید آن بسیار مشکل بوده و تقریبا در بازارهای جهانی کمیاب است، این دستگاه به اندازه کافی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

از دیگر مشخصات شیائومی می 6 می توان به آخرین تراشه کوالکام، پردازنده اسنپدراگون 835 اشاره کرد که در نسخه نمایشگر تخت آن با 4 گیگابایت رم پشتیبانی می شود و در نسخه نمایشگر منحنی آن با 6 گیگابایت رم پشتیبانی خواهد شد. در هر دو نسخه از پرچمدار بعدی شیائومی یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی جای گرفته و اندروید 7.0 نوقا مدیریت نرم افزاری در آن را بر عهده خواهد داشت. شیائومی می 6 در دو نسخه 128 گیگابایت و 256 گیگابایتی خودنمایی خواهد کرد.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر