;
coinex

دو روز قبل از اولین فروش فلش سیل، 1 میلیون نفر برای خرید گوشی نوکیا 6 ثبت نام کرده اند

دو روز قبل از اولین فروش فلش سیل، 1 میلیون نفر برای خرید گوشی نوکیا 6 ثبت نام کرده اند
در روز 24 دی ماه خبری را در تکرا منتشر کردیم مبنی بر اینکه تاکنون 250 هزار نفر برای خرید گوشی نوکیا 6 ثبت نام کرده اند. اولین فروش فلش سیل (معامله روز) این گوشی در تاریخ 19 ژانویه (30 دی ماه) صورت خواهد گرفت.

در حال حاضر تعداد ثبت نام کنندگان برای خرید گوشی نوکیا 6 در اولین فروش فلش سیل این دستگاه چیزی نزدیک به 1 میلیون ثبت نامی را نشان می دهد. این گوشی اندرویدی با قیمت 245 دلار معامله خواهد شد.

کسانی که برای خرید نوکیا 6 ثبت نام کرده اند، می توانند برای خرید این دستگاه که از طریق فلش سیل انجام خواهد شد، 9 دلار تخفیف بگیرند. تعداد واقعی گوشی هایی که برای فروش گذاشته شده اند از تعداد ثبت نام کنندگان بسیار کمتر است و این می تواند رقابت را برای خرید نوکیا 6 بیشتر کند.

مشخصات نوکیا 6

نوکیا 6 دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت تصویری فول اچ دی (1080 در 1920 پیکسل) است. این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون 430 قدرت گرفته و پردازنده گرافیکی آدرنو 505 کارهای گرافیکی آن را هندل می کند. 4 گیگابایت رم داشته و از 64 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است.

دوربین اصلی قرار گرفته در پنل پشتی نوکیا 6 یک دوربین 16 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/2.0 و فوکوس خودکار بوده و برای گرفتن سلفی  و برقراری تماس ویدیویی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

گوشی نوکیا 6 در بنچمارک انتوتو امتیاز پایین 44،517 را به دست آورد. این گوشی، اولین گوشی هوشمند از 6 یا 7 دستگاه دیگری است که اچ ام دی گلوبال قصد دارد در سال 2017 با برند نوکیا روانه بازار کند.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر