;
coinex

شرکت موتورولا ممکن است گوشی هوشمند جدید خود را در MWC 2017 معرفی کند

شرکت موتورولا

تنها چند هفته تا برگزاری کنگره جهانی موبایل 2017 بارسلونا باقی مانده است. شرکت های بزرگ تکنولوژی مشغول آماده شدن برای معرفی محصولات جدید خود در این نمایشگاه هستند. آنطور که پیداست شرکت موتورولا هم قصد دارد که گوشی هوشمند جدید خود را در طی برگزاری MWC 2017 رونمایی کند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

تاکنون شرکت های بسیاری برای این نمایشگاه اعلام حضور کرده اند و برخی از آن ها دعوت نامه های خود را برای برگزاری کنفراس های مطبوعاتی ارسال کرده اند. همانطور که می دانید تقریبا سه سال پیش بود که شرکت لنوو برند موتورولا را خریداری کرد، باتوجه به گزارش های جدید منتشر شده این احتمال وجود دارد که شرکت موتورولا در طی برگزاری نمایشگاه MWC 2017 از گوشی هوشمند جدید میانرده خود رونمایی کند.

شرکت موتورولا تصویری از دعوتنامه خود را منتشر کرده که به نظر می رسد هنوز برای مهمانان ارسال نشده است. در این دعوتنامه تصویری از یک گوشی هوشمند و سایه کلیسای مشهور بارسلونا پیدا است. در این دعوتنامه کلمه “hellomoto” همراه با تاریخ و مکان برگزاری کنفرانس مطبوعاتی درج شده است.

شرکت موتورولا

متاسفانه هنوز جزئیات بسیاری از گوشی هوشمند جدید موتورولا منتشر نشده است؛ اما احتمالا یک دستگاه میانرده جدید در این رویداد رونمایی خواهد شد که شاید از سری جی (G) باشد. علاوه بر این انتظار می رود که ماژول های جدید گوشی های هوشمند موتو زد رونمایی شود.

لنوو / موتورولا به احتمال بسیار زیاد کنفرانس مطبوعاتی خود را در تاریخ 26 فوریه برابر با 8 اسفند ماه یعنی یک روز قبل از برگزاری نمایشگاه MWC 2017 برگزار می کند، البته دیگر شرکت ها هم قرار است که کنفرانس های خود را در تاریخ 8 اسفند ماه برگزار کنند. به هر حال برنامه بازگشایی این نمایشگاه 27 فوریه برابر با 9 اسفند ماه است. اکنون باید منتظر انتشار خبرهای بیش تر درباره شرکت لنوو و همچنین دیگر شرکت ها باشیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

.

منبع : androidcommunity

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر