;
coinex

بازی پوکمون گو در سال 2016 درآمد 950 میلیون دلاری برای سازندگان آن داشته است

بازی پوکمون گو در سال 2016 درآمد 950 میلیون دلاری برای سازندگان آن داشته است
هنگامی که کمپانی بازی سازی نیانتیک برای اولین بار بازی پوکمون گو را منتشر کرد، تقاضا برای این بازی سریعا بالا گرفت و استقبال از آن بیش از حد انتظار بود. تحلیلگران برای این بازی پیش بینی های جالبی کردند و بر اساس این گمانه زنی ها، گفته می شد که این بازی مبتنی بر واقعیت افزوده پتانسیل آن را دارد که تا مرز 1 میلیون دلار در سال نیز برای توسعه دهندگان خود درآمد زایی داشته باشد.

در حال حاضر با توجه به گزارش App Annie، گویا تحلیل این کارشناسان درست از آب درآمده است. به نظر می رسد که درآمد حاصل از بازی پوکمون گو برای کمپانی نیانتیک در سال ،2016 رقمی بالغ بر 950 میلیون دلار بوده است. این بازی در ماه ژوئن 2016 منتشر شد و این به معنای آنست که این برنامه به خوبی توانسته انتظارات تحلیلگران را برآورده سازد.

همه چیز برای این کمپانی مهیاست تا بتواند درآمد حاصل از این بازی را در ژوئن 2017 به مرز 1 میلیارد دلار و حتی بیشتر از آن برساند.

بر اساس گفته های App Annie، این بازی با جذب میلیون ها نفر از کسانی که حتی گیمر نیز نبوده اند، موفقیتی را کسب کرده که بسیاری از بازی های موفق ویدیئویی سنتی نیز نتوانسته اند به آن دست پیدا کنند.

این موفقیت بزرگ شاید به لطف مکانیسم ساده این بازی بوده است. بازی که در دنیای واقعی و بر اساس واقعیت افزوده صورت می گیرد.

اکنون پرداخت بازیکنان برای این بازی در حال کاهش است، البته با توجه به اینکه این بازی به روزرسانی اساسی نداشته است، این جای تعجب چندانی هم ندارد. این بازی در برخی از کشورهای جهان از جمله ایران ممنوع شد. به تازگی چین نیز این بازی را به دلیل مسایل امنیتی ممنوع اعلام کرد.

.

منبع: ubergizmo

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر