;
coinex

آپدیت اندروید 7 نوقا برای گوشی های سامسونگ گلکسی S7 و S7 edge برای تست بتا عرضه شد

آپدیت اندروید 7 نوقا (Nougat)

آپدیت اندروید 7 نوقا (Nougat) برای گوشی های سامسونگ گلکسی S7 و S7 edge برای تست بتا به کاربران عرضه شد برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

هفته گذشته آپدیت رسمی اندروید 7 نوقا (Nougat) بر روی گوشی های سامسونگ گلکسی S7 و S7 edge برای برخی از کسانی که نسخه آزمایشی را تست می کنند (یعنی کاربران بتا) اعمال شد و اکنون شرکت سامسونگ شروع به پخش فایل های OTA برای همه کاربران در بازار کرده است. (البته لازم به ذکر است که در حال حاضر فقط در کشورهای انگلیس و چین این اتفاق افتاده است). دیروز، هفدهم ژانویه 2017 میلادی (بیست و هشتم دی ماه 1395 شمسی) روزی بود که سامسونگ این آپدیت جدید را به بازار های سراسر جهان عرضه کرد.

این آپدیت 1.2 گیگابایت است و  دانلود این فایل در همان لحظه ی اول، به خصوص در کشور چین، به چند مشکل کوچک برخورد؛ بنابراین شرکت سامسونگ این آپدیت را قبل از این که دیروز به صورت جهانی عرضه شود، از بازار بیرون کشید. این که چه زمانی نسخه بدون تراشه اگزینوس (non-Exynos) وارد بازار های آمریکا می شود هنوز معلوم نیست و باید منتظر اخبار به روزتری از سوی این شرکت ماند؛ اما از آن جایی که مرحله آزمایش و تست بتای آن با موفقیت انجام شده است، انتظار ها به زودی به پایان خواهند رسید.

به گفته دفتر راهنمای خدمات مشتری شرکت سامسونگ به کمک آپدیت نوقا (Nougat)، تلفن همراه گلکسی S7 و S7 edge شما با بیش از بیست ویژگی و مزایای جدید رو به رو خواهد شد. برخی از این ویژگی ها مانند میانبر های اپلیکیشن (App) های پیش فرض سامسونگ، یا حالت چند پنجره ای (multi-window mode) برای اندروید 7 قابل دسترس خواهد بود؛ اما بیشتر این ویژگی ها، مخصوص UX  جدید سامسونگ هستند و البته این ویژگی هایی که ما از آن صحبت می کنیم، چیزهایی مانند طراحی آیکون ها در منوی تنظیمات یا تغییراتی در رنگ و طراحی نوار اعلانات (notifications) نیستند!

آپدیت نوقا (Nougat)، به عنوان مثال ، امکان تغییر وضوح تصویر یا رزولوشن صفحه نمایش را هنگامی که به همه جزئیات و پیکسل ها احتیاجی ندارید، فراهم می کند. این ویژگی هم کار شما را راحت تر می کند و هم به طول عمر باطری شما می افزاید. همچنین آپدیت اپلیکیشن پیام رسانی این قابلیت را به شما می دهد تا پیام های خود را بر اساس نام فرستنده یا موضوع یا هرچیز دیگری طبقه بندی کنید.

آپدیت رسمی نوقا (Nougat)  ویژگی های بسیار جذاب و مفید دیگری هم دارد، برای بررسی آنها در آینده، با ما همراه باشید.

آپدیت اندروید 7 نوقا (Nougat)

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر