;
coinex

سامسونگ گلکسی سی 5 پرو و سامسونگ گلکسی سی 9 پرو تاییدیه FCC را دریافت کردند

سامسونگ گلکسی سی 5 پرو و سامسونگ گلکسی سی 9 پرو تاییدیه FCC را دریافت کردند
انتشار سامسونگ از خط تولید گوشی های سری پرو گلکسی C نسبتا بی نظم است. سامسونگ گلکسی سی 9 پرو از چند روز قبل در هند در دسترس بود و بعد از آن به طور رسمی معرفی شد. اکنون بازارهای زیادی در سراسر جهان منتظر ورود گوشی های گلکسی C5 پرو و گلکسی C7 پرو هستند.

به نظر می رسد که مقصد بعدی این گوشی ها، بازار ایالات متحده باشد. گلکسی سی 7 پرو در دسامبر 2016 تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) را دریافت کرده بود و امروز نوبت به گوشی های دیگر این سری تولیدی از سامسونگ بود تا بتوانند تاییدیه این سازمان را برای ورود به بازارهای ایالات متحده دریافت کنند.

ماهیت اسناد FCC به گونه ایست که مشخصات و جزئیات زیادی از محصول مورد نظر را نشان نمی دهد، بلکه این تاییدیه بیشتر راه ورود گوشی های هوشمند به آمریکا را هموار کرده و نوید یک انتشار زود هنگام در این بازار را می دهد.

سامسونگ گلکسی سی 9 پرو تاییدیه FCC

در اسناد FCC، گلکسی سی 9 پرو و گلکسی سی 5 پرو به ترتیب با شماره شناسایی A3LSMC900F و A3LSMC5010 شناخته می شوند.

سامسونگ گلکسی سی 9 پرو دارای یک نمایشگر سوپر آمولد 6 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل بوده، تراشه اسنپدراگون 653 در درون آن جای گرفته و فضای ذخیره سازی آن شامل 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است.

یک دوربین 16 مگاپیکسلی در پنل پشتی آن جای گرفته و از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعت قدرت می گیرد. این گوشی دو سیکارته بوده و از پورت یو اس بی نوع C نیز برخوردار است.

گفته می شود که سامسونگ گلکسی سی 5 پرو به یک صفحه نمایش 5.5 اینچی مجهز شده و قدرت پردازشی آن از یک تراشه اسنپدراگون 625 تامین می شود.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر