;
coinex

گجت مایکروسافت بند 2 دیگر توسط کورتانا در اندروید پشتیبانی نمی شود

گجت مایکروسافت بند 2
اگر به یاد داشته باشید گجت مایکروسافت بند 2 (Microsoft Band 2) در پاییز سال گذشته روانه بازار شد که در همان ابتدا فروش بسیار خوبی را داشت. دقیقا هفت ماه پیش بود که پشتیبانی هوش مصنوعی کورتانا در پلتفرم اندروید برای این دستبند منتشر شد؛ اما اکنون به نظر می رسد که مایکروسافت قصد دارد به پشتیابانی از نسخه اندروید پایان دهد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

متاسفانه هنوز علت این حرکت ردموندی ها مشخص نشده و هنوز معلوم نیست که منطق غول تکنولوژی برای این کار چه بوده است؟ گجت های پوشیدنی این روزها بسیار مورد توجه قرار می گیرند و شرکت های بزرگ مشغول به ارائه پوشیدنی های جدید هستند. متاسفانه راهی برای عوض کردن این تصمیم مایکروسافت وجود ندارد، شرکت گوگل هم در فروشگاه رسمی خود آخرین جمله ها را درباره کورتانا مایکروسافت و گجت مایکروسافت بند 2 منشتر کرده است.

گجت مایکروسافت بند 2

هنوز چیزی در فروش گجت مایکروسافت بند 2 تغییر نکرده است و فقط یکی از ویژگی های آن که پشتیبانی روی دستگاه های اندرویدی با دستیار صوتی دیجیتال کورتانا بود، حذف شده است. قیمت گجت پوشیدنی مایکروسافت بند 2 تقریبا 249.99 دلار است، لازم به ذکر است که ساعت های هوشمند مختلفی با قیمتی پایین تر از قیمت این دستبند در بازار جهانی وجود دارد. البته عمر باتری دستبندهای هوشمند بسیار بیشتر از ساعت های هوشمند و شاید برای برخی از کاربران به صرفه تر باشد.

آنطور که پیدا است تعداد کمی از آخرین دستبند هوشمند مایکروسافت در بازار مانده است که فعلا در فروشگاه رسمی مایکروسافت و همچنین در برخی از فروشگاه های خرده فروشی وجود دارد. شرکت مایکروسافت هنوز برنامه های جدید خود را برای بخش گجت های پوشیدنی در سال 2017 میلادی اعلام نکرده است؛ اما این انتظار را داریم که در طول سال جاری گجت های پوشیدنی جدیدی را نه تنها از سوی مایکروسافت بلکه از سوی دیگر شرکت های بزرگ تکنولوژی ببنیم.

.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر