;
coinex

ال جی گوشی هوشمند ال جی جی 6 خود را با دستیار گوگل ترکیب می کند

ال جی گوشی هوشمند ال جی جی 6 خود را با دستیار گوگل ترکیب می کند
شایعاتی وجود دارد که می گویند ال جی قصد دارد تا پرچمدار سال 2017 خود را به دستیار مجازی گوگل مجهز کند. شاید گوشی هوشمند ال جی جی 6 بتواند هوشمندتر شود!

مدتی است که شایعه شده، سامسونگ مدل گلکسی اس 8 خود را به دستیار مجازی با نام بیکسبی مجهز خواهد کرد و هیچ صحبتی از ال جی جی 6 در بخش هوش مصنوعی وجود نداشت؛ اما شایعات جدیدی در فضای آنلاین منتشر شده که ادعا می کنند، ال جی قصد دارد تا به این بازی وارد شده و خودی نشان دهد.

ال جی در این زمینه به جای آنکه دستیار مجازی برای خود را بسازد، قصد دارد تا در زیر پرچم گوگل به این حوزه وارد شده و به این ترتیب ال جی جی 6 با برخورداری از دستیار مجازی گوگل معرفی خواهد شد.

دستیار گوگل پیش از این به طور انحصاری در اختیار گوشی های گوگل پیکسل و گوگل پیکسل XL بود (حداقل در این فرمی که این هوش مصنوعی با سیستم عامل اندروید، یکپارچه سازی شود. این ویژگی در برنامه چت Allo و دستگاه های گوگل هوم نیز بکار گرفته شده است)

دستیار گوگل همچنین بخشی جدایی ناپذیر از سیستم عامل اندروید ویر 2.0 خواهد بود که در ساعت هوشمند ال جی اسپرت و ال جی استایل دیده خواهد شد. اینها اولین گجت های پوشیدنی خواهند بود که به این سیستم عامل مجهز می شوند. این دو ساعت هوشمند در 9 فوریه (21 بهمن ماه) رونمایی خواهند شد.

گوشی هوشمند ال جی جی 6 به طور رسمی در تاریخ 26 فوریه و در طول برگزاری رویدادی در نمایشگاه MWC 2017 رخ نشان می دهد و بنا به گزارش های منتشر شده در اوایل ماه مارس (اواخر اسفند ماه) وارد بازار خواهد شد و این درحالیست که پرچمدار جدید گلکسی S8 چیزی در حدود یک ماه بعد از این تاریخ به بازار عرضه می شود.

گویا ال جی قصد دارد تا با یکماه عرضه زود هنگام تر از سامسونگ، نبض بازار را به دست بگیرد. باید دید که چه اتفاقاتی در آینده رقم خواهد خورد.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر