;
coinex

گوشی موتو زد مدل 2017 در گیک بنچ به چالش کشیده شد

گوشی موتو زد مدل 2017 در گیک بنچ به چالش کشیده شد
گوشی موتو زد مدل 2017 در بنچمارک گیک بنچ خودنمایی کرد. شاید بتوان گفت که گوشی موتو زد موتورلا اولین گوشی هوشمند ماژولار جهان باشد که تا حدودی از قوانین ماژول بودن تبعیت می کند؛ اما برچسب های گران قیمتی که بر روی ماژول های موتو مدز قرار گرفته کمی خرید آن را برای کاربران سخت کرده است. این دستگاه در سال جدید با یک مدل جدید معرفی خواهد شد.

ما زیادی از طراحی گوشی موتورولا موتو زد نسخه 2017 نمی دانیم؛ اما به لطف اطلاعاتی که پایگاه داده ای گیک بنچ در اختیارمان قرار داده است، برخی از مشخصات آن نمایان شد.

دستگاهی با شماره مدل motorola XT1650 که تصور می شود گوشی موتو زد مدل 2017 باشد در ساعات اولیه امروز در بنچمارک گیک بنچ رویت شد. این دستگاه با پردازنده msm8998 که با نام اسنپدراگون 835 شناخته می شود در این بنچمارک محک خورد و این شانس وجود دارد که پرچمدار سال 2017 موتورلا به آخرین نسل از پردازنده های کوالکام مجهز شده باشد.

در لیست منتشر شده از این بنچمارک، موتورولا موتو زد 2017، سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا را اجرا کرده و فرکانس کاری پردازنده هشت هسته ای مرکزی آن، 1.9 گیگاهرتز است. این دستگاه 4 گیگابایت رم داشته و به نظر می رسد که موتورولا قصد ندارد تا در سال جاری به تیم گوشی های هوشمند 6 گیگابایتی بپیوندد.

گوشی موتو زد مدل 2017

موتورولا موتو زد 2017 نتایج چشمگیری را در این بنچمارک به دست آورده است. کسب امتیاز 1930 در آزمون تک هسته ای و امتیاز 6207 در آزمون چند هسته ای از قدرت پرچمدار 2017 موتورلا حکایت دارد. امتیازات به دست آمده از این گوشی حتی بهتر از گوشی اسنشیال (گوشی Essential) است که آن را به اندی روبین منسوب می کنند.

هیچ تاریخ عرضه ای برای گوشی موتو زد 2017 وجود ندارد؛ اما مدل سال گذشته این اسمارت فون در ماه سپتامبر منتشر شد و این بسیار نامعقول است که منتظر راه اندازی نسخه 2017 این گوشی در سه ماهه اول امسال باشیم. طراحی این دستگاه هنوز در پرده ای از ابهام است؛ اما این شانس همچنان وجود دارد که موتورولا موتو زد 2017 نیز به ماژول های موتو مدز مجهز باشد. کمی صبر کنید و با تکرا همراه باشید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر