;
coinex

آیا این تبلت نوکیا است که در بنچمارک GFXBench رویت شده؟

آیا این تبلت نوکیا است که در بنچمارک GFXBench رویت شده؟
شاید تبلت نوکیا نیز به زودی روانه بازار شود. اخیرا یک تبلت جدید در پایگاه داده ای جی اف ایکس بنچ به چالش کشیده شد و برخی از مشخصات آن به بیرون درز کرده است، مشخصاتی که حاکی از ورود یک تبلت قدرتمند به بازار است. در حال حاضر گفته می شود که این دستگاه احتمالا تبلت نوکیا خواهد بود!

این تبلت دارای یک نمایشگر 18.4 اینچی بوده که از رزولوشن 2K برخوردار است و گفته می شود که حداقل از حرکات 5 انگشت پشتیبانی می کند. یکی از چیزهایی که در تبلت جدید نوکیا کمی باعث شگفتی است، اندازه نمایشگر بزرگ 18.4 اینچی است. این اندازه از صفحه نمایش کمی بزرگتر از استانداردهای معمول برای یک تبلت است. این اندازه بیشتر به نمایشگر یک لپ تاپ شباهت دارد.

البته باید به این نکته نیز اشاره داشت که بنچمارک جی اف ایکس بنچ همیشه در انتشار اندازه صفحه نمایش ها دقیق عمل نکرده و برخی اوقات با اشتباهاتی همراه بوده است. این احتمال وجود دارد که اندازه نمایشگر تبلت نوکیا (البته اگر متعلق به این برند باشد) 8.4 اینچ بوده که به اشتباه 18.4 نوشته شده است.

تبلت نوکیا
بنچمارکی که به تبلت نوکیا منتسب است

در لیست منتشر شده در این وب‌سایت آمده است که تبلت نوکیا به سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا مجهز بوده و یک پردازنده هشت هسته ای کوالکام با سرعت پردازش 2.2 گیگاهرتز به آن قدرت می دهد. گفته می شود که این پردازنده، اسنپدراگون 835 کوالکام باشد.

این پردازنده قدرتمند توسط 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می شود. در پنل پشتی یک دوربین 12 مگاپیکسلی قرار گرفته و جالب آنکه دوربین سلفی آن نیز به سنسور 12 مگاپیکسلی مجهز شده است.

این تبلت از گزینه های ارتباطی وای فای، LTE، فناوری NFC و جی پی اس پشتیبانی می کند. ما هنوز مطمئن نیستیم که آیا این دستگاه، واقعا تبلت نوکیا خواهد بود یا اینکه به برند دیگری تعلق دارد؟؛ اما انتظار می رود که در نمایشگاه MWC 2017 پرچمداری از نوکیا معرفی شود که به اسنپدراگون 835 مجچز باشد. شاید این تبلت نیز در میان دستگاه هایی باشد که قرار است در کنفرانس جهانی موبایل خودنمایی کنند، شاید!

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر