;
coinex

مشخصات سامسونگ گلکسی تب اس 3 فاش شد

مشخصات سامسونگ گلکسی تب اس 3 فاش شد
مدتی است شایعاتی در فضای آنلاین شنیده می شود مبنی بر اینکه سامسونگ در حال آماده سازی خود برای ساخت تبلت جدیدی است که با عنوان گلکسی تب اس 3 معرفی خواهد شد. گفته می شود که این دستگاه در اولین سه ماهه (کوارتر اول) سال 2017 منتشر خواهد شد؛ اما این اولین بار است که مشخصات کاملی از این تبلت منتشر می شود.

شایعات درباره مشخصات تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 3 ، امروز و از طریق شبکه اجتماعی ویبو رخ نشان داد. تبلتی که انتظار می رود به زودی تاییدیه WiFi Alliance و Bluetooth SIG را دریافت کند.

شایعه شده که تبلت Galaxy Tab S3 از پردازنده اگزینوس 7420 قدرت گرفته و با 4 گیگابایت رم پشتیبانی خواهد شد. جالب است بدانید که بر اساس اطلاعات منتشر شده، تبلت جدید سامسونگ از حافظه ذخیره سازی UFS2.0 نیز بهره مند خواهد بود. در صورت استفاده از این نوع حافظه ذخیره سازی باید گفت که سامسونگ در روند ساخت انواع ذخیره سازی های معمول، روش نوینی را در پیش گرفته است.

با الگو برداری از ساخت گوشی های هوشمند، تبلت گلکسی تب اس 3 سامسونگ دارای یک سنسور اثر انگشت خواهد بود که احتمالا در دکمه اصلی هوم و در زیر نمایشگر آن تعبیه شده است (درست به مانند گلکسی اس 7) و البته پورت یو اس بی نوع C نیز در آن دیده خواهد شد.

جزئیات بیشتری درباره مشخصات سامسونگ گلکسی تب اس 3 وجود ندارد، به جز اینکه گفته می شود این تبلت در دو نسخه منتشر خواهد شد. مدلی از آن تنها از وای فای پشتیبانی کرده (با شماره مدل SM-T820) و نسخه دیگر می تواند به شبکه ارتباطی LTE نیز متصل شود (شماره مدل SM-T825).

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر