;
coinex

تاریخ انتشار بازی Tekken 7 در هفته جاری اعلام خواهد شد

بازی Tekken 7

بازی Tekken یکی از بهترین بازی های سبک مبارزه ای است که طرفداران خاص خود را دارد و با انتشار هر نسخه جدید، گیمرهای جدید بسیاری را به خود جذب می کند. به تازگی خبرهای جالبی درباره بازی Tekken 7 که آخرین نسخه این مجموعه است منتشر شده، در ادامه با تکرا همراه باشید.

در حال حاضر گیمرهای بسیاری منتظر انتشار بازی Tekken 7 هستند، این بازی قرار است که برای کنسول های اکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شود و همچنین نسخه پی سی آن نیز وجود خواهد داشت. تاریخ انتشار بازی Tekken 7 دغدغه بسیاری از طرفداران بوده که تاکنون مشخص نشده بود. برخی بر این باورند که بازی فوق در در اوایل سال 2017 عرضه می شود و برخی انتشار آن را برای اواخر این سال پیش بینی کرده بودند.

همانطور که اعلام شد طرفداران انتظار زیادی را برای اعلام تاریخ عرضه این بازی کشیدند، خبر خوب اینجا است که قرار بر این شده تاریخ عرضه بازی فوق در طی هفته جاری اعلام شود. به تازگی در صفحه رسمی توییتر شرکت Bandai Namco اعلام شده که تاریخ عرضه آخرین نسخه Tekken در این هفته اعلام خواهد شد.

بازی Tekken 7

همانطور که می دانید بخش مولتی پلیر بازی Tekken بیش ترین جذابیت را برای کاربران دارد؛ اما آنطور که پیدا است نسخه جدید این بازی دارای ویژگی های خاصی برای بخش تک نفره است که متاسفانه هنوز جزئیات چندانی از آن مشخص نشده است. علاوه بر این هنوز مشخص نشده که توسعه دهندگان نسخه نیتیندو را هم به صورت انحصاری برای عرضه آماده می کنند یا خیر؟ به هر حال قرار است که در طی هفته جاری تاریخ عرضه آخرین نسخه بازی Tekken اعلام شود. در طول این هفته با تکرا همراه باشید. آخرین خبرها در سریع ترین زمان به دستتان خواهد رسید.

.

منبع: Ubergizmo

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر