;
coinex

نسخه سفید فبلت شیائومی می میکس به زودی روانه بازار می شود

همانطور که می دانید فبلت شیائومی می میکس اواخر سال گذشته روانه بازار شد. این دستگاه در حال حاضر در بازار موبایل موجود بوده و به صفحه نمایش edge-to-edge مجهز شده است؛ این ویژگی توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. شرکت شیائومی در طی برگزاری نمایشگاه CES 2017 از نسخه سفید این فبلت رونمایی کرد. امروز گزارش های جدیدی درباره عرضه نسخه سفید فبلت شیائومی می میکس منتشر شد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

شرکت شیائومی در ابتدا گوشی هوشمند می میکس را با یک طرح مفهومی نشان داد و اعلام کرد که یک دستگاه تمام عیار در آینده خواهد بود، پس از چند هفته این دستگاه را روانه بازار کرد که البته عرضه جهانی آن نبود. فبلت شیائومی می میکس دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی edge-to-edge بوده و قدرت آن توسط پردازنده اسنپدراگون 821 و رم 6 گیگابایتی تامین می شود. دوربین پشتی این دستگاه 16 مگاپیکسل بوده و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسل است که هردو کیفیت خوبی را ارائه می دهند. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به سنسور اثر انگشت، باتری 4,400mAh و اندروید 6.0 اشاره کرد.

شیائومی تایید کرد که نسخه سفید می میکس به صورت انحصاری روانه بازار چین خواهد شد و هنوز هیچ خبری را درباره عرضه جهانی نسخه سفید دستگاه اعلام نکرده است. در حال حاضر نسخه مشکی آن به دیگر کشورها عرضه شده، آنطور که پیدا است شرکت شیائومی قصد دارد که نسخه سفید شیائومی می میکس در اوایل ماه آینده، مدتی پس از سال تازه چینی به بازار عرضه کند.

شرکت شیائومی یک تولید کننده برتر چینی است که در طول چند سال اخیر محصولات متنوعی را روانه بازار کرده و این انتظار را داریم که در طول سال جاری میلادی محصولات جدید دیگری را مانند گوشی های هوشمند جدید و گجت های پوشیدنی روانه بازار جهانی کند. نظر شما درباره این خبر چیست؟

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: Ubergizmo

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر