;
coinex

9 پلاگین وردپرس که ترافیک وب سایت شما را افزایش می دهند

9 پلاگین وردپرس که ترافیک وب سایت شما را افزایش می دهند

وردپرس بزرگترین پلتفرم و در حقیقت به نوعی اکوسیستم وبلاگ نویسی و انتشار محتوا در اینترنت است. هزاران پلاگین مختلف توسط شرکت ها و توسعه دهندگان در سراسر دنیا برای وردپرس توسعه داده شده که تقریبا هر گونه نیاز مرتبط با انتشار محتوا در وب را مرتفع می کنند. اگر شما نیز یک وب سایت وردپرسی راه اندازی کرده باشید مطمئنا اولین و مهمترین هدفتان می تواند افزایش ترافیک برای کسب درآمد از سایت تان باشد.

پس از بررسی هایی که توسط ما انجام شده ۹ پلاگین وردپرس زیر به عنوان بهترین پلاگین ها برای افزایش ترافیک سایت با ساده ترین روش ممکن انتخاب شده اند که به اختصار به معرفی آن ها می پردازیم. با تکرا همراه باشید.

بهترین پلاگین های وردپرس برای افزایش ترافیک سایت

پلاگین وردپرس شماره یک: Share Buttons by AddThis

پلاگین وردپرس شیردیس

با نصب این پلاگین وردپرس خوانندگان سایت شما می توانند به سادگی مطالب سایت را در انواع شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و تویتر به اشتراک بگذارند. این پلاگین این امکان را فراهم می کند که شما محل قرارگیری و نحوه نمایش ویجت را انتخاب کرده و بر اساس طراحی سایت آن را شخصی سازی کنید.

شماره دو: Yoast SEO

پلاگین وردپرس یوست
یوست یکی از بهترین پلاگین های مدیریت seo سایت است که مرتبا مطالب و کیفیت سایت شما را برای بهینه سازی در موتورهای جستجو نظیر گوگل ارزیابی می کند. این پلاگین وردپرس قبل از اینکه شما مطلبی را منتشر کنید، در صفحه انتشار مطلب همزمان با نوشتن، از شما کلمه کلیدی اصلی را درخواست می کند و سپس پست را آنالیز کرده و بصورت همزمان توصیه های کاربردی برای بهبود رتبه صفحه در موتور جستجوی گوگل را ارائه می دهد.

یوست پیش نمایشی از مطلب شما در صفحه نتایج گوگل را هم نشان می دهد تا عنوان و توضیحات مطلب را بتوانید برای نمایش مناسب بهینه تر کنید.

شماره سه: OptinMonster

پلاگین وردپرس آپتین مانستر
آیا می دانستید که بیش از ۷۰ درصد بازدیدکنندگان وب سایت شما پس از خواندن مطلب سایت را ترک می کنند؟ چرا؟ چون اکثر مردم وبلاگ شما را پیدا می کنند و مطلب مدنظرشان را می خوانند و می روند، این یک الگوی طبیعی است. اما آیا به نظرتان بهتر نیست که همان بازدیدکنندگان را در وب سایت تان مشترک کرده و مطالب جدید را برای آنها ایمیل کنید؟ این یکی از بهترین روش هایی است که بازدیدکنندگان خود را دوباره به وب سایت بازمی گردانید. optinMonster به کمک پاپ آپ، فرمی را در صفحه محتوا در سایت باز می کند که به شما کمک خواهد کرد تا لیستی از ایمیل های بازدیدکنندگان خود را جمع آوری نموده و اقدام به ارسال خبرنامه های منظم کنید. البته سعی کنید در این راه تبدیل به اسپمر نشوید.

شماره چهار: Inline Related Posts

پلاگین وردپرس اینلاین ریلیتد پست
این پلاگین وردپرس مطالب مرتبط با موضوع را در داخل محتوای آن صفحه قرار می دهد و باعث می شود مطالب پیشنهادی به کاربر در کانون توجهش قرار گرفته و برای مطالعه مطالب دیگر زمان زیادی را در وب سایت شما صرف کنند.

پست های مرتبط

بر اساس ادعای خودشان پس از یک هفته تست بر روی یک وب سایت کم ترافیک، بازدید صفحات آن حدود ۹۹٪ افزایش یافت.

شماره پنج: Click to Tweet

پلاگین وردپرس کلیک تو توییت

این افزونه این امکان را فراهم می کند که بازدیدکنندگان بتوانند بسادگی در همان صفحه بخشی از مطالب انتخابی شما را با یک کلیک توییت کنند. این ویژگی در انتقال کاربران تویتر به وب سایت شما بسیار تاثیر گذار است.

شماره شش: Instant Articles for WP

پلاگین وردپرس اینستنت آرتیکلز
فیسبوگ قابلیت جدیدی به اسم instant articles ایجاد کرده است تا ناشران بسرعت بتوانند مطالب وب سایت خود را در صفحه فیسبوک شان نیز منتشر کنند و این پلاگین وردپرس در حقیقت این قابلیت را به وب سایت تان اضافه می کند تا صفحه فیسبوک را به وردپرس متصل کنید.

این پلاگین همزمان که ترافیک سایت را افزایش می دهد، تعداد بازدید پست های پیج فیسبوک تان را نیز افزایش خواهد داد.

شماره هفت: Google XML Sitemaps

پلاگین وردپرس سایت مپ جنریتور
این پلاگین وردپرس یک نسخه استاندارد sitemap با فرمت xml از لینک ها و صفحات وب سایت ایجاد می کند. به کمک sitemap.xml موتورهای جستجو نظیر گوگل و بینگ راحت تر و بهتر صفحات وب سایت شما را ایندکس خواهند کرد. در ضمن به کمک نقشه سایت، موتورهای جستجو درک بهتری از ساختار درختی لینک های وب سایت پیدا می کنند و این کارایی موتور جستجو را برای نمایش نتایج دقیقتر و بهتر نتایج افزایش می دهد.

شماره هشت: disqus

پلاگین وردپرس دیسکاس
disqus یک ابزار کامل برای ایجاد کامنت و بحث ها در وب‌سایت هاست. کاربران این سیستم بسادگی می توانند از طریق گوگل یا اکانت فیسبوک خود احراز هویت نموده و به disqus لاگین شوند. همچنین می توانند در بحثی مشترک شوند تا اعلانات آن بحث توسط ایمیل به آن کاربر اطلاع داده شود، همین ویژگی مهم در برگرداندن بازدیدکنندگان به سایت بسیار کاربردی است و منجر به افزایش ترافیک سایتتان خواهد شد.

شماره نه: congoro widget

پلاگین وردپرس کانگورو
با قراردادن ویجت کانگورو در وب سایت خود علاوه بر گرفتن سرویس مطالب پیشنهادی و آمار تحلیلی ترافیک، درآمد هم کسب می کنید! اگر وبمستر هستید و قصد درآمدزایی از ترافیک را دارید و یا کالا یا سرویسی را می خواهید از طریق وب سایت خود بفروش برسانید اما ترافیک کافی در اختیار ندارید، کانگورو بدون نیاز به دانش فنی مشکل شما را حل کرده است.

شما با تنها یک خط کد یا نصب پلاگین وردپرس می توانید قابلیت مطالب مشابه و پیشنهادی را به وب سایت خود اضافه کنید و همچنین در صورت تمایل به عضویت در پنل کاربری کانگورو، می توانید اطلاعات و آمار تحلیلی ترافیک خود را مشاهده کنید.

کانگورو با فناوری پردازش زبان طبیعی فارسی که به اختصار NLP نامیده می شود و همچنین بر اساس تکنولوژی text analysis، صفحات وب سایت شما را تجزیه و تحلیل نموده و روابط میان مطالب منتشر شده را بر اساس قرابت معنایی و موضوعی کشف می کند. گاهی لابه‌لای آیتم های پیشنهادی، مطالبی از وب سایت های دیگر را نمایش می دهد. این آگهی ها مرتبط با موضوع مطلب شماست و در صورت کلیک کاربران، مبلغی را در حساب کاربریتان شارژ می کند.

[author title=”کانگورو” image=”https://techrato.com/wp-content/uploads/2016/11/congoro.jpg”]شما می توانید لینک یک صفحه از وبسایت خود را که می خواهید دیده شود (از قبیل یکی از پست های وبلاگ تان، یا یکی از محصولات وبسایت تان) به کانگورو بدهید. کانگورو آن صفحه را تحلیل کرده و محتوای آن را شناسایییی می کند. سپس صفحاتی که نزدیک ترین محتوا را به کمپین شما داشته باشد انتخاب می شوند تا محصولات یا پست شما در این صفحات ترویج و تبلیغ شود.[/author]

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر