;
coinex

آیفون 7 اپل در یک آزمایش 13 ساعته در یک دریاچه یخ زده سربلند بیرون آمد

آیفون 7 اپل

آزمایش مقاومت و ضد آب بودن آیفون 7 اپل در سیبری! برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید :
اخیراً یک آزمایش در رابطه با گوشی آیفون 7 اپل انجام شده است تا بتوان تخمین زد که در شرایط به شدت سخت این گوشی چقدر دوام می آورد. این در حالی است که  سری هفتم از گوشی های آیفون برای اولین بار با ویژگی ضد آب بودن به کاربران معرفی شد. صاحب این گوشی آیفون 7 که بر روی آن آزمایشی را اجرا کرد این ایده زمانی به ذهنش رسید که در یکی از مناطق بسیار سرد سیبری ماهی گیری می کرد. دمای هوا در این منطقه به حدی سرد است که انسان های کمی می توانند در این شرایط دوام بیاورند. گفته شده است که دمای هوا در سیبری به منفی 36 درجه سانتی گراد نیز می رسد.
ماهی گیران این منطقه به هوای بسیار سرد آن عادت دارند چرا که همراه با عده دیگری در یاکوتکس که به سرد ترین نقطه دنیا شهرت دارد زندگی می کند. این ماهی گیر کنجکاو تصمیم می گیرد که گوشی آیفون خود را در آب یخ بیندازد تا میزان مقاومت آن را اندازه بگیرد. طبق آنچه اپل ادعا کرده بود و با توجه به گواهی  IP67 انتظار می رفت که این گوشی بتواند تا عمق 5 فوت و به مدت 30 دقیقه در آب بماند. اما پس از آن که ماهی گیر گوشی خود را در آب می اندازد نمی تواند آن را خارج کند. به همین دلیل به دنبال یکی از دوستانش می رود تا با کمک وی گوشی خود را از آب بیرون بیاورد.

آیفون 7 اپل
روز بعد این گوشی در عمق 4 فوتی و پس از 13 ساعت غوطه ور بودن در آب بلاخره از دریاچه یخ زده خارج می شود. آن چه برای همه هیجان انگیز بود این بود که بدانند آیا گوشی هنوز سالم است یا نه. پس از آنکه دوست ماهی گیر از دریاچه خارج شد به دوست خود گفت یک میس کال داری! بله در کمال تعجب آیفون 7 از این شرایط بسیار سخت جان سالم به در برده بود. لازم به ذکر است که بگوییم در طول شب باتری این گوشی از 35 درصد به 19 درصد کاهش یافته بود و به جز کاهش باتری تغییر دیگری در این گوشی به چشم نمی خورد.
پس از این اتفاق جالب می توان گفت که به نوعی ادعای اپل برای مقاومت و ضد آب بود گوشی های سری 7 این شرکت ثابت شد و کاربران می توانند با خیال راحت از گوشی خود درون آب نیز استفاده کنند.

آیفون 7 اپل

.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر