;
coinex

سامسونگ و گوگل مشترکا بر روی هوش مصنوعی بیکسبی کار می کنند

مایکروسافت و گوگل مشترکا بر روی هوش مصنوعی بیکسبی کار می کنند

سامسونگ و گوگل مشترکا بر روی هوش مصنوعی بیکسبی کار می کنند. شرکت سامسونگ منتظر است تا بر روی هوش مصنوعی جدیدی که همراه با گلکسی اس 8 در فرم بیکسبی (Bixby) عرضه خواهد شد، شروع به کار کند. بر اساس برخی شایعات این محصول نتیجه کار در آزمایشگاه VIV سامسونگ است.

با وجود این که مدیران شرکت سامسونگ در حال برنامه ریزی برای شروع کار روی هوش مصنوعی شان هستند؛ اما آنها می خواهند در این زمینه با گوگل برای توسعه بیشتر این تکنولوژی همکاری کنند.

لی کیونگ تا (Lee Kyeong-tae) مدیر قسمت موبایل سامسونگ، در سخنرانی خود در کنفرانس اخیر این کمپانی، این طور نقل کرده است که:

شرکت سامسونگ و گوگل برای بزرگ کردن و گسترش هوش مصنوعی و بازار تکنولوژی در حال ظهور، استراتژی همکاری شان را حفظ خواهند کرد.

همکاری میان سامسونگ و گوگل با توجه به این که بیکسبی نوعی رقیب برای دستیار گوگل محسوب می شود، بسیار جالب است. سامسونگ تنها شرکتی نیست که در مورد استفاده از تکنولوژی خود نظر می دهد یا حداقل تکنولوژی که صاحب آن گوگل نیست!

اخیرا هواوی نیز تایید کرده است که هواوی میت 9 همراه با آمازون الکسا عرضه خواهد شد. این چیزی است که ظاهرا گوگل در مورد آن خوشحال نیست و به همین دلیل است که شرکت گوگل در حال برنامه ریزی است تا گوشی های اندروید وان خود را وارد بازار آمریکا کند.

به هر حال این نیاز حس می شود که باید استانداردی برای این کار وجود داشته باشد و یا دانش دو شرکت با هم مخلوط شود تا هوش مصنوعی بدون شک پیشرفت زیادی داشته باشد؛ اما دوباره در نهایت هم رقابت، بر سر نتیجه وجود خواهد داشت. باید منتظر بمانیم تا ببینیم نتیجه این همکاری چه می شود.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر