;
coinex

گوگل داکس و گوگل شیتس از قابلیت های جدیدی برخوردار خواهند شد

گوگل داکس
نسخه جدید گوگل داکس و گوگل شیتس منتشر شد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

برنامه های گوگل داکس (docs) و گوگل شیتس (sheets) برای دو سیستم عامل پرطرفدار اندروید و آی او اس به روزرسانی شد. برنامه داکس در هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس به روزرسانی شده و دارای قابلیت های جدیدی است؛ اما برنامه شیتس تنها در نسخه آی او اسی خود با تغییراتی همراه بوده است. این دو برنامه که با اتصال به اینترنت عمل می کنند، به کاربر این امکان را می دهد که فایل های متنی و پرونده های خود را ایجاد کرده و از هر دستگاه دیگری نیز بتواند به آنها دسترسی پیدا کند.

گوگل داکس

اگر شما نیز یکی از کاربران اندرویدی برنامه گوگل داکس هستید با دریافت آخرین ورژن این برنامه می توانید هدر یا سربرگ های جدید را به پرونده های خود اضافه کرده و همچنین برای صفحه های متنی خود، پاورقی درست کنید. این برنامه هم اکنون قابلیت drag and drop را نیز به کاربران خود ارائه می کند. در آخرین نسخه این برنامه کاربران قادر خواهند بود که عکس های موجود در پرونده ها را بچرخانند، آنها را تغییر سایز دهند و یا قاب دور این عکس ها را مطابق با سلیقه خود عوض کنند.

در نسخه آی او اس این برنامه کاربران قادر خواهند بود که علاوه بر ایجاد سربرگ و پاورقی در این برنامه، شماره صفحات را نیز در آنها درج کنند. علاوه بر این قابلیت، کاربران می توانند در این برنامه اندازه صفحات، رنگ و یا نحوه قرار گیری آنها را تغییر دهند.

اما تغییرات برنامه شیتس که تنها در برنامه آی او اس آن دیده می شود به تغییر حاشیه ها به شکل های مختلف مانند هاشوردار، نقطه چین و یا ساده اشاره کرد. این تغییرات در نسخه اندرویدی این برنامه هنوز اعمال نشده است.

شرکت گوگل رسما اعلام کرده است که فایل به روزرسانی این برنامه ها بر روی گوگل پلی برای اندرویدی ها و بر روی اپ استور برای کاربران اپل منتشر شده است. شما هم می توانید هم اکنون آخرین نسخه برنامه های گوگل داکس و گوگل شیتس را دانلود کرده و از قابلیت های این دو برنامه بر روی گوشی هوشمند خود بهره ببرید.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر