;
coinex

گوشی هوشمند ال جی جی 6 به دستیار هوشمند Google Assistant مجهز می شود

دستیار هوشمند Google Assistant

قبلا تایید شد که دستیار هوشمند Google Assistant به صورت انحصاری برای گوشی های هوشمند پیکسل خواهد بود، اگرچه این خبر وجود نداشت که دستیار هوشمند گوگل در اختیار تولید کنندگان دیگر قرار می گیرد، به تازگی گزارش های جدیدی درباره پرچمدار آینده ال جی و دستیار هوشمند Google Assistant منتشر شد. به نظر می رسد که ال جی جی 6 اولین دستگاه غیر پیکسلی خواهد بود که به دستیار هوشمند گوگل مجهز خواهد شد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

گزارشی در CNET منتشر شد که تایید کرد گوشی هوشمند ال جی جی 6 به دستیار هوشمند Google Assistant مجهز خواهد شد. البته چندی پیش هم خبرهایی درباره همکاری ال جی با آمازون منتشر شد که هنوز به صورت رسمی تایید نشده است، اما آنطور که پیدا است CNET این خبر را تایید کرده است.

همچنین انتظار می رود که الکسا در اواخر سال جاری برای دیگر گوشی های هوشمند ال جی ارائه شود، اگر این خبر درست باشد، جانشین ال جی وی 20 به این دستیار شخصی مجهز خواهد بود. به یاد داشته باشید که ال جی اولین شرکتی نبود که اعلام کرد از الکسا در دستگاه های خود استفاده می کند، شرکت هواوی برای اولین بار تایید کرد که گوشی هوشند هواوی میت 9 به دستیار صوتی هوشمند آمازون مجهز خواهد شد.

در هر صورت قرار است که به زودی گوشی هوشمند ال جی جی 6 معرفی شود، اگر شایعات درست باشد ال جی میزبان یک کنفرانس مطبوعاتی در تاریخ 26 فوریه برابر با 8 اسفند ماه در کنگره جهانی موبایل 2017 برای رونمایی از ال جی جی 6 خواهد بود. دیروز هم خبری درباره باتری ال جی جی 6 در تکرا منتشر کردیم. گفته می شود این باتری غیر قابل تعویض طراحی شده که به نظر می رسد برای ویژگی ضد آب بودن آن است. اکنون باید منتظر انتشار خبرهای رسمی از سوی ال جی در طی هفته های آینده باشیم.

.

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر