;
coinex

مشخصات موتورولا موتو جی 5 فاش شد

مشخصات موتورولا موتو جی 5 فاش شد
مشخصات موتورولا موتو جی 5 در فضای آنلاین منتشر شد. پس از انتشار گوشی های موتو جی 4 در سال گذشته، موتورولا و لنوو خود را برای راه اندازی سری گوشی های موتورولا موتو جی 5 آماده می کنند.

تاکنون شایعات زیادی درباره موتو جی 5 پلاس منتشر شده و اکنون به نظر می رسد که مشخصات موتورولا موتو جی 5 نیز به بیرون درز کرده است؛ البته شاید این مشخصات به گوشی موتو جی 5 پلی مربوط باشد!

وب سایت برزیلی Tecnoblog مشخصات دستگاهی را از یک خرده فروشی آنلاین منتشر کرده است دستگاهی که با عنوان Moto G5 XT1672 مشخص شده است.

در حالی که برای مشخصات موتو جی 5 پلاس یک نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی با اسنپدراگون 625 ذکر شده، گوشی Moto G5 XT1672 کوچکتر بوده و از قدرت کمتری نیز برخوردار است. درباره مشخصات این گوشی گفته شده است که دارای یک نمایشگر 5 اینچی فول اچ دی (رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل) بوده و از تراشه اسنپدراگون 430 قدرت می گیرد.

مشخصات موتورولا موتو جی 5

این دستگاه که به احتمال زیاد موتورولا موتو جی 5 خواهد بود، با اندروید 7.0 نوقا عرضه شده و از شبکه ارتباطی LTE پشتیبانی خواهد کرد. 2 گیگابایت رم داشته و 32 گیگابایت حافظه داخلی آن قابل ارتقا خواهد بود.

یک باتری 2800 میلی‌آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز روزانه آن را تامین کرده، یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی آن قرار کرفته و برای دوستداران سلفی، یک دوربین 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

متاسفانه تصویری از گوشی موتورولا موتو جی 5 منتشر نشده است؛ اما ما فرض را بر این می گذاریم که بسیار شبیه به گوشی موتو جی 5 پلاس (تصویری که در این خبر ملاحظه می کنید) باشد.

گوشی های سری موتو جی 5 در ماه مارس منتشر خواهند شد و انتظار می رود که لنوو و موتورولا به زودی اطلاعات بیشتری را از این دستگاه ها منتشر کنند.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر