;
coinex

بن افلک اعلام کرد که فیلم بعدی بتمن را کارگردانی نمی‌کند

بن افلک اعلام کرد که فیلم بعدی بتمن را کارگردانی نمی‌کند

در اوایل سال 2017، بن افلک، بازیگر نقش بتمن اعلام کرد که فیلم بعدی بتمن را کارگردانی نخواهد کرد. هر چند که کارگردانی این فیلم به او پیشنهاد شده بود، بعد از گذشت مدتی، نشریه Variety به طور رسمی گزارش داد که بن افلک دیگر این فیلم را کارگردانی نمی‌کند.

طبق بیانیه‌ای از بن افلک، برخی کاراکترها هستند که جایگاه ویژه‌ای در قلب مردم دارند. انجام این نقش‌ها طالب تمرکز، اشتیاق و بیشترین کارایی ممکن است. این مشخص است که من نمی‌توانم هر دو شغل را بر عهده بگیرم، در حالی که باید کیفیت کار را حفظ کنم. من به همراه استودیو، به دنبال کارگردانی برای انجام این کار هستیم تا با همکاری هم، روی این فیلم بزرگ کار کنیم.

البته بن افلک تکرار کرد که در این فیلم بازی خواهد کرد؛ اما فقط کارگردانی آن را بر عهده نخواهد گرفت، پس اگر از حضور بن افلک در نقش ابر قهرمان نقاب دار خوشتان می‌آید، مطمئن باشید که بازیگر آن تغییر نمی‌کند. بن افلک در این باره گفت

من هنوز در این نقش حضور دارم و در حال ساخت آن نیز هستیم؛ ولی در حال حاضر به دنبال یک کارگردان خوب می گردیم. من به این پروژه متعهدم و در آن باقی می‌مانم و مشتاقانه آن را برای طرفداران این فیلم در سراسر جهان، آماده می‌کنیم.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر