;
coinex

وال استریت ژورنال: خریداران آیفون پول بیشتری را برای جذابیت‌های بیشتر می پردازند

وال استریت ژورنال: خریداران آیفون پول بیشتری را برای جذابیت‌های بیشتر می پردازند

خریداران آیفون در انتظار قابلیت های بیشتری هستند و پول بیشتری را برای ویژگی ها و جذابیت های بیشتری خرج می کنند.

شرکت مالی آمریکایی کوئن بر این باور است که خریداران آیفون اپل، حاضر به پرداخت پول بیشتر برای صفحه نمایش بزرگ تر، سیستم دوربین دوگانه و دیگر قابلیت ها هستند. در مقایسه با آیفون 7،  آیفون 7 پلاس دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی، دو دوربین پشت، رم اضافی و یک باتری بزرگتر است. همچنین قیمت پایه 769 دلاری آن نیز بیش از قیمت 649 دلاری آیفون 7 است.

شرکت کوئن تخمین زده که 40 درصد از فروش 58.5 میلیون دستگاه آیفون 7 و 7 پلاس در سه ماهه اول، به آیفون 7 پلاس در سایز فبلت اختصاص دارد. در سه ماهه اول سال گذشته، آیفون 6 پلاس تنها 23 درصد از کل فروش آیفون را به خود اختصاص داده بود. با توجه به گفته های UBS، غول بانکی سوییس، درصد بیشتر فروش فبلت ها در سه ماهه اول باید این امکان را به اپل بدهد تا گزارشی مبنی بر متوسط فروش بالاتری با قیمت 693 دلار منتشر کند.

تحلیلگران وال استریت انتظار دارند که فروش آیفون نسبت به سال قبل 4 درصد افزایش یافته و 78 میلیون دستگاه را تا پایان دسامبر به فروش برسانند. اگر این اتفاق رخ دهد، این اولین بار خواهد بود که درصد فروش مدل جدید در فصل تعطیلات به عددی دو رقمی افزایش نیافته است. فروش آیفون 6 اپل در طول فصل تعطیلات سال 2014 میلادی، 46 درصد بیش از سال قبل رشد داشت. همچنین در رابطه با آیفون 5 نیز این امر با 23 درصد رشد، صدق می کند.

اپل نیز می داند که ادعای کوئن درباره تقاضای بیشتر کاربران برای گوشی های غنی تر با قابلیت های بیشتر، درست است. دلیلش این است که اخیرا شایعه شده که احتمال انتشار آیفون 8 اپل در سپتامبر آینده وجود دارد. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی OLED است که تمام نمای جلوی گوشی را در بر می گیرد.

بر طبق گزارش های منتشر شده، دکمه Touch ID نیز در زیر صفحه نمایش تعبیه شده است. با انتشار اخبار اینچنینی درباره انتظارات خریداران از برندهای معروف،  پیش بینی می شود که این کمپانی ها با بررسی بیشتر این ارقام، بتواند محصولات محبوب تری را روانه بازار کنند.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر