;
coinex

کانسپتی از موبایل نوکیا پی 1 منتشر شد؛ طراحی عالی این پرچمدار خودی نشان داد

کانسپتی از موبایل نوکیا پی 1 منتشر شد؛ طراحی عالی این پرچمدار خودی نشان داد
انتظار می رود که نوکیا در کنگره جهانی موبایل (نمایشگاه MWC 2017) که در 26 فوریه برگزار خواهد شد، دستگاه های جدیدی را به نمایش درآورد. اوایل ماه جاری میلادی، شایعات مربوط به موبایل نوکیا پی 1 (Nokia P1) آغاز شد.

گفته شد که در نمایشگاه CES 2017 این دستگاه پرچمدار در غرفه کوالکام به نمایش گذاشته شده بود، هر چند که این سازنده تراشه، آن را رد کرد و اعلام نمود که آن دستگاه تنها یک گوشی نمونه از کوالکام برای نشان دادن محصولات این کمپانی بوده است.

اکنون Concept Creator که تصاویر از طرح مفهومی گلکسی اس 8 و آیفون 8 را منتشر کرده، به موبایل نوکیا پی 1 نیز توجه داشته و بر اساس شایعاتی که تاکنون از پرچمدار جدید نوکیا به بیرون درز کرده است، کانسپتی از آن را طراحی کرده و به اشتراک گذاشته است.

مشخصات نوکیا پی 1 هنوز به طور دقیق مشخص نشده و فقط شایعاتی پیرامون آن در گردش است. گفته می شود که این دستگاه دارای یک دوربین اصلی 22.3 مگاپیکسلی در پنل پشتی بوده، 6 گیگابایت رم داشته و به 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود. می تواند گوشی جذابی باشد!

در ویدیویی که از طرح مفهومی این اسمارت فون منتشر شده، نشان می دهد که این دستگاه از یک اسلات ترکیبی برای سیم کارت در سمت چپ پایین قاب آن برخوردار است. دوربین عقب آن با فلش LED سه گانه همراه شده و لوگوی نوکیا در مرکز پنل پشتی حک شده است. در لبه سمت راستی این دستگاه نیز کلید قفل صفحه نمایش و کلیدهای تنظیم صدا قرار گرفته است.

در قسمت زیرین موبایل نوکیا پی 1 جک هدفون 3.5 میلی‌متری، پورت یو اس بی نوع C و اسپیکر جای گرفته و در زیر نمایشگر آن دکمه فیزیکی هوم که به نظر می رسد سنسور اثر انگشت را نیز در خود جای داده باشد خودنمایی می کند. در بالای صفحه نمایش آن دوربین سلفی جای گرفته و لوگوی دیگری از نوکیا دیده می شود.

در بخش طراحی نیز موبایل نوکیا پی 1 دستگاه بسیار جذابی است. یک شاسی فلزی منحصر به فرد با لبه هایی پخ شده جلوه خاصی به آن داده است. پرچمدار 2017 نوکیا در سه رنگ سفید، نقره ای و مشکی در دسترس خواهد بود.

شایعات حاکی از آن است که موبایل نوکیا پی 1 می تواند از اسنپدراگون 835 قدرت گرفته و انتظار می رود که یک نمایشگر 5.3 اینچی IGZO با کیفیت تصویری کواد اچ دی که توسط شارپ تهیه شده، زینت بخش پنل جلویی باشد. یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز روزانه آن را تامین کرده و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا مدیریت نرم افزاری را بر عهده خواهد داشت.

هنوز هیچ تاییدیه رسمی درباره رونمایی این دستگاه در نمایشگاه MWC 21017 وجود ندارد، برخی شایعات از رونمایی موبایل نوکیا پی 1 در نیمه دوم سال جاری میلادی خبر می دهند.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر