;
coinex

دوربین آیفون 8 لوگوی اپل را جذاب تر می کند

دوربین آیفون 8

همانطور که می دانید قبل از عرضه گوشی های هوشمند پرچمدار شایعات مختلفی در کنار طرح های مفهومی آن ها منتشر می شود که معمولا هیجان خاصی را به کاربران می دهد. آیفون 8 یکی از پرچمدارهای آینده است که تاکنون طرح های مفهومی مختلفی از آن منتشر شده است، در آخرین طرح مفهومی منتشر شده دوربین آیفون 8 در وسط لوگوی اپل قرار گرفته است که جذابیت خاصی را به دستگاه داده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

طرح های مفهومی فاقد هرگونه نکته باورنکردنی هستند. تصاویر مفهومی جدید منتشر شده از پرچمدار آینده اپل، دستگاه را در اندازه کوچک نشان داده که توسط Iskander Utebayev ساخته شده است. باتوجه به این تصاویر دوربین آیفون 8 در زیر لوگوی اپل قرار گرفته که شاید سورپرایز جالب تری را جدا از بحث طراحی به ارمغان بیاورد. این احتمال وجود دارد که ارتباطی بین لوگو اپل و دوربین آیفون 8 وجود داشته باشد.

دوربین آیفون 8

از سوی دیگر این احتمال وجود دارد که هنوز این طرح مفهومی تایید نشده باشد و اپل اصلا این ایده را در نظر نداشته باشد، البته این طراحی منحصر به فرد باعث بر این خواهد شد که هزینه ساخت آیفون 8 بالا برود، چراکه به قطعه بزرگ تری از شیشه یاقوت کبود برای پوشش لنز دوربین نیاز است.

در حال حاضر طرح های مفهومی بسیاری از سوی طراحان مختلف برای آیفون 8 منتشر شده که از جمله آن می توان به طرح این دستگاه با صفحه نمایش منحنی و فلش LED دوگانه اشاره کرد. زمان زیادی تا معرفی گوشی هوشمند آیفون 8 اپل مانده است، انتظار می رود که در طول این مدت شایعات بیش تری درباره این دستگاه منتشر شود، به هر حال صحبت از یک پرچمدار تمام عیار است و طبیعی است که گزاشات مختلفی از سوی رسانه های مختلف در فضای مجازی منتشر شود. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر