;
coinex

قیمت ساعت هوشمند ال جی واچ استایل از 249 دلار آغاز خواهد شد

ساعت هوشمند ال جی واچ استایل

تاکنون گزارش های مختلفی درباره ساعت های هوشمند جدید شرکت ال جی با سیستم عامل Android Wear منتشر شده است. انتظار می رود که شرکت ال جی در طی برگزاری نمایشگاه MWC 2017 در ماه آینده از دو مدل ساعت هوشمند جدید رونمایی کند. اکنون گزارش هایی درباره قیمت ساعت هوشمند ال جی واچ استایل منتشر شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

آنطور که پیدا است هردو مدل این ساعت های هوشمند دارای آخرین نسخه از سیستم عامل پوشیدنی گوگل یعنی Android Wear 2.0 خواهند بود. به تازگی هم گزارش های جدیدی درباره گجت های پوشیدنی جدید ال جی منتشر شده است که بر اساس آن ها قیمت ساعت هوشمند ال جی واچ استایل از 249 دلار آغاز خواهد شد.

رسانه AndroidPolice اعلام کرده که یک منبع معتبر قیمت این ساعت هوشمند را فاش کرده و این خبر از دسته شایعات نیست. همچنین در ادامه گزارشات ادعا شده که قیمت نسخه اسپورت این ساعت هوشمند هم از 249 دلار آغاز خواهد شد که شاید نسخه های مختلف هم با قیمت های بالاتر وجود داشته باشند.

آنطور که پیدا است شرکت ال جی هنوز این قیمت ها را تایید نکرده و این احتمال وجود دارد که ساعت هوشمند ال جی واچ استایل با قیمتی بیش تر از 249 دلار روانه بازار شود، البته شکی در این نخواهد بود که نسخه های این ساعت هوشمند با ویژگی های متفاوت عرضه می شوند.

انتظار می رود که قیمت نسخه اسپورت ال جی واچ واقعی نباشد و این احتمال وجود دارد که تفاوت قیمت 100 دلاری بین آن ها وجود داشته باشد. به هر حال زمان زیادی تا برگزاری نمایشگاه MWC 2017 نمانده و این انتظار را داریم که در طی هفته های آینده قبل از برگزاری این نمایشگاه جزئیات بیش تری از ساعت های هوشمند جدید ال جی منتشر شوند. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر