;
coinex

مشخصات هواوی پی 10 پلاس منتشر شد؛ صفحه نمایش منحنی و اسکنر عنبیه چشم

هواوی پی 10 پلاس

همانطور که می دانید شرکت هواوی قرار است که به زودی از گوشی هوشمند پی 10 به عنوان جدیدترین پرچمدار خود رونمایی کند، آنطور که پیدا است این شرکت نسخه بزرگ تر دستگاه را هم ارائه خواهد داد. امروز در طی گزارشی مشخصات گوشی هوشمند هواوی پی 10 پلاس (P10 Plus) همراه با تصاویر رندر شده آن فاش شد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

اگر اخبار دیروز تکرا را دنبال کرده باشید، حتما از این آگاه هستید که بنچمارک گوشی هوشمند هواوی پی 10 لایت به تازگی منتشر شد، آنطور که پیدا است هواوی نسخه لایت و پلاس پرچمدار خود را به بازار عرضه می کند. باتوجه به گزارشات جدید منتشر شده گوشی هوشمند هواوی پی 10 پلاس دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی منحنی، بدنه فلزی و مشخصات سخت افزاری بالا رده است.

قدرت این گوشی هوشمند توسط پردازنده Kirin 965 تامین می شود که در اصل نسخه به روز شده پردازنده Kirin 960 است. گفته شده که گوشی هوشمند هواوی پی 10 پلاس در دو نسخه عرضه می شود که یکی از آن ها با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی و دیگری با رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی عرضه می شود.

در ادامه گزارشات اعلام شده که گوشی هوشمند هواوی پی 10 پلاس به دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز است و قرار است که ماژول اسکنر عنبیه چشم و سنسور اثر انگشت در آن برای حفظ امنیت تعبیه شود. در نهایت این انتظار را داریم پرچمدار جدید هواوی به باتری 3650 میلی آمپری و اندروید 7.0 نوقا با رابط کاربری EMUI 5.0 مجهز شود.

این احتمال وجود دارد که شرکت هواوی در طی برگزاری نمایشگاه MWC 2017 از گوشی هوشمند هواوی پی 10 و هواوی پی 10 پلاس رونمایی کند. این شرکت قرار است که در تاریخ 26 فوریه برابر با 8 اسفند ماه میزبان یک کنفرانس مطبوعاتی باشد و شاید در طی برگزاری آن از گوشی های هوشمند پرچمدار خود رونمایی کند.

منبع: phonearena

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر