;
coinex

شایعه: پرچمدار 2017 ال جی به شارژر وایرلس یا سیستم پرداخت همراه مجهز خواهد بود

پرچمدار 2017 ال جی

زمانی که قرار است که یک گوشی هوشمند جدید معرفی شود، معمولا شرکت های سازنده برخی از ویژگی های آن را منتشر می کنند. علاوه بر این تا قبل از معرفی رسمی آن ها شایعات مختلفی از سوی رسانه های آنلاین منتشر می شود که بیش تر آن ها به واقعیت تبدیل می شود. شرکت ال جی قرار است که در طی نمایشگاه MWC 2017 گوشی هوشمند جی 6 را معرفی کند، امروز خبرهای تازه ای درباره پرچمدار 2017 ال جی منتشر شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

همانطو که می دانید عملکرد تمامی تولیدکنندگان گوشی های هوشمند با یکدیگر متفاوت است، سامسونگ دستگاه های خود را با پردازنده اگزینوس عرضه می کند، در حالی دیگر شرکت ها از پردازنده های کوالکام در پرچمدارهای خود استفاده می کنند و همچنین شرکت اپل هم پردازنده اختصاصی خود را در دستگاه های خود تعبیه می کند، البته لازم به ذکر است که پرچمدارهای سامسونگ در دو نسخه اگزینوس و کوالکام روانه بازار می شود.

گوشی هوشمند ال جی جی 6 از همان ابتدا خبرساز بود و در طول این مدت شایعات بسیاری را داشته است. ال جی قصد دارد که ویژگی ماژولار بودن را در دستگاه آینده خود حذف کند و دستیار شخصی گوگل هم قرار است که به آن جذابیت خاصی دهد. امروز گزارشات جدیدی درباره ویژگی های پرچمدار 2017 ال جی منتشر شد. یکی از منابع ادعا می کند که ال جی جی 6 به ویژگی شارژ وایلرس مجهز خواهد بود، از سوی دیگر بازار کره مشغول به آماده سازی MST است، این احتمال وجود دارد که پرچمدار 2017 ال جی به سیستم پرداخت همراه مجهز باشد.

در گذشته شایعات بسیاری درباره برنامه های ال جی برای راه اندازی سیستم پرداخت همراه منتشر شد و این احتمال وجود دارد که این شرکت کره ای هم، تکنولوژی فوق را ارائه دهد. البته هنوز خبرهای رسمی در این باره منتشر نشده است. به هر حال در طول برگزاری کنفرانس مطبوعاتی ال جی در MWC 2017 پرده از تمامی شایعات برداشته خواهد شد.

منبع : Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر