;
coinex

 8 اسفند منتظر گوشی بعدی نوکیا باشید؛ نوکیا 8 یا نوکیا پی 1 ؟!

 8 اسفند منتظر گوشی بعدی نوکیا باشید؛ نوکیا 8 یا نوکیا پی 1؟!
جهان باید منتظر گوشی بعدی نوکیا باشد. اگرچه که اکنون این برند به بازارهای چین محدود شده است؛ اما این شرکت حضور خود را در نمایشگاه MWC 2017 اعلام کرده و انتظار می رود که پرچمداری از این برند قدیمی در این رویداد بزرگ رخ نشان دهد. این گوشی می تواند که در بازارهای بین المللی خودنمایی کند.

از زمانی که گوشی نوکیا 6 به طور رسمی معرفی شد، بر اساس انتشار گزارش های متعدد شنیده می شد که اچ ام دی گلوبال مشغول کار بر روی یک گوشی هوشمند پرچمدار واقعی است. بیشترین شایعات نام این دستگاه را نوکیا پی 1 و یا نوکیا 8 اعلام کرده اند. گفته می شود که این گوشی به اسنپدراگون 835 کوالکام مجهز خواهد بود؛ اما ممکن است که چنین اتفاقی رخ ندهد. چرا که سامسونگ تمامی تولیدات اولیه این تراشه قدرتمند را برای گوشی گلکسی اس 8 خود خریداری کرده است (حداقل آخرین گزارشات که چنین چیزی را نشان می دهند).

نوکیا 8 یا نوکیا پی 1

اگر خاطرتان باشد چندی پیش در تکرا به این خبر پرداختیم که ال جی جی 6 – احتمالا به همین دلیل که سامسونگ تمامی اسنپدراگون 835 را برای خود رزرو کرده – با اسنپدراگون 821 سال گذشته معرفی خواهد شد و شیائومی می 6 نیز با یک نسخه سرعت پایین تر از اسنپدراگون 835 رخ نشان خواهد داد.

بنابراین نوکیا 8 و یا نوکیا پی 1 (هنوز به درستی نام این دستگاه تایید نشده است) می تواند به اسنپدراگون 821 مجهز شود و یا به مانند شیائومی می 6 با نسخه آندرکلاک اسنپدراگون 835 خودنمایی کند.

علاوه بر وجود پردازنده، پرچمدار نوکیا پی 1 از نمایشگر 2K برخوردار بوده و با کد حفاظتی IP57 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار نیز مقاوم خواهد بود.

چیزهای بسیار جالب دیگری نیز درباره گوشی نوکیا 8 (یا نوکیا پی 1) شنیده می شود، مانند نمایشگر IGZO که توسط شارپ توسعه یافته، نسخه هایی با بدنه سرامیکی، دوربین اصلی 24 مگاپیکسلی و خیلی چیزهای دیگر؛ اما اینکه چه تعداد از این ویژگی ها در پرچمدار جدید نوکیا قرار خواهد گرفت، هنوز در پرده ای از ابهام است.

در هر صورت این تاریخ را به ذهن بسپارید. 26 فوریه برابر با 8 اسفند ماه 1395، بر اساس دعوتنامه نوکیا یک رویداد یک ساعته توسط نوکیا در ساعت 16:30 دقیقه به وقت محلی بارسلونا برگزار خواهد شد و در آن زمان تمامی حقایق آشکار می شود. با ما همراه باشید، جزئیات بسیار جذابی در راه است!

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر