;
coinex

الفون اس 8 ؛ گوشی هوشمندی که از سه طرف بدون حاشیه خواهد بود!

الفون اس 8 ؛ گوشی هوشمندی که از سه طرف بدون حاشیه خواهد بود!
کمپانی شارپ سال گذشته با گوشی Sharp Aquos آغاز کرد، شیائومی با گوشی می میکس این روند را ادامه داد و اکنون نوبت به الفون رسیده است. بله درست است ما در حال صحبت درباره نمایشگرهای از سه طرف بدون حاشیه دور قاب هستیم. الفون اس 8 (Elephone S8) سومین گوشی هوشمند در جهان است که از این سبک طراحی پیروی می کند. انتظار می رود که این اسمارت فون به زودی معرفی شود.

علاوه بر حاشیه صفر این گوشی در سه طرف از چهار طرف قاب آن، پنل پشتی نیز بسیار درخشان بوده و در برابر خراشیدگی بسیار مقاوم است. این سبک طراحی از طریق یک فرایند 15 مرحله ای مهندسی شده، ایجاد شده است.

چند هفته پیش، تصویری از نمونه اولیه ای گوشی افون اس 8 منتشر شد که نشان می داد به خوبی در دست می نشیند. صفحه نمایش 6 اینچی آن کاملا بزرگ و خیره کننده بود و در ضمن گفته می شد که حافظه داخلی آن تا 128 گیگابایت ظرفیت خواهد داشت، به نظر که بسیار عالی می رسد!

الفون اس 8

همانطور که در تصویر این اسمارت فون نیز می بینید، یک دکمه اصلی هوم در جلوی آن قرار گرفته؛ اما ما هنوز مطمئن نیستیم که آیا سنسور اثر انگشت را نیز در خود جای داده یا نه؟ به غیر از سنسور اثر انگشت، دوربین الفون اس 8 نیز به عنوان یک راز، همچنان مبهم باقی مانده است. شاید به مانند شیائومی می میکس در زیر پنل شیشه ای جلوی آن جای خوش کرده باشد!

به زودی اطلاعات بیشتر و دقیق تری از این اسمارت فون جدید به بیرون درز خواهد کرد. با ما همراه باشید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر