;
coinex

نسخه بین المللی گلکسی سی 5 پرو سامسونگ تاییدیه وای فای را در یافت کرد

نسخه بین المللی گلکسی سی 5 پرو سامسونگ تاییدیه وای فای را در یافت کرد
در دسامبر سال گذشته گلکسی سی 5 پرو سامسونگ که شماره مدل SM-C5010 را با خود حمل می کرد در وب سایت WiFi Alliance خودنمایی کرد. اکنون این دستگاه مجددا در این پایگاه داده ای این وب سایت ظاهر شد؛ اما این بار با شماره مدل دیگری دیده شد. گلکسی سی 5 پرو برای بار دوم با شماره سریال SM-C501X، تاییدیه وای فای را به دست آورد.

این احتمال وجود دارد که دستگاهی که برای اولین بار تاییدیه این سازمان را کسب کرده، نسخه چینی این گوشی بوده و این دستگاهی که در حال حاضر در این وب سایت آشکار شده است، مربوط به مدلی بوده که قرار است در بازارهای جهانی عرضه شود. با این وجود اگر قرار باشد که این اسمارت فون وارد ایران شود، همین دستگاهی است که اخیرا تاییدیه وای فای را دریافت کرده است.

نسخه بین المللی گلکسی سی 5 پرو سامسونگ تاییدیه وای فای

بر اساس ماهیت این گواهینامه، مشخصات چندانی ظاهر نشده است؛ این دستگاه در سایت بنچمارکی محک نخورده؛ اما از قبل در لیست تنا ظاهر شده و تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) را نیز به دست آورده بود.

شایعات لیست مشخصات گلکسی سی 5 پرو را این گونه بیان می کند؛ نمایشگری فول اچ دی زینت بخش پنل جلویی بوده، پردازنده اسنپدراگون 625 به آن قدرت داده و فضای ذخیره سازی آن از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی تشکیل شده است.

در پنل پشتی گلکسی سی 5 پرو سامسونگ یک دوربین 16 مگاپیکسلی جای گرفته و جالب آنکه دوربین سلفی آن نیز دارای یک سنسور 16 مگاپیکسلی است؛ بنابراین تصاویر سلفی نیز می تواند از کیفیت خوبی برخوردار باشد. مطمئنا در روزهای آتی اطلاعات بیشتری درز خواهد شد. با تکرا همراه باشید.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر