;
coinex

اندروید نوقا برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج در سه ماه جاری برای تمامی مناطق منتشر نمی شود

اندروید نوقا

شرکت سامسونگ اندروید نوقا را برای دو پرچمدار فعلی خود یعنی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج در برخی از مناطق منتشر کرده است، البته سرعت انتشار این به روزرسانی تاکنون تعریفی نداشته و دستگاه های بسیاری این به روزرسانی را دریافت نکرده اند. انتشار به روزرسانی اندروید نوقا از کشورهای انگلستان، چین و هند آغاز شده است. امروز خبرهای جدیدی درباره دریافت به روزرسانی آخرین نسخه از اندروید برای پرچمدارهای سامسونگ منتشر شد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

تاکنون شرکت های بسیار آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید، یعنی اندروید 7.0 نوقا را  برای پرچمدارهای خود منتشر کرده اند؛ اما انتشار این به روزرسانی برای دستگاه های سامسونگ در مناطق محدود انجام شده است. آنطور که پیدا است قرار است که به زودی این به روزرسانی توسط تی موبایل برای گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج در ایالات متحده آمریکا منتشر شود.

در حال حاضر کاربران بسیاری منتظر انتشار آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید برای پرچمدارهای سامسونگی خود هستند؛ اما متاسفانه هنوز خبری از انتشار جهانی آن نیست. باتوجه به گزارش های جدیدی که از سوی انجمن XDA منتشر شده است، این احتمال وجود دارد که به روزرسانی اندروید نوقا برای برخی از مناطق در طی این سه ماه منتشر نشود. قرار بر این شده که به روزرسانی جدید اندروید در سنگاپور بین ماه های آوریل و ژوئن انتشار یابد.

همچنین اعلام شده که انتشار این به روزرسانی برای منطقه جنوب شرقی آسیا برای مدت طولانی به تعویق افتاده است. در هر صورت به روزرسانی اندروید 7.0 نوقا برای گوشی های هوشمند گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 در تمامی مناطق منتشر خواهد شد؛ اما مناطقی که تاکنون آن را دریافت نکرده اند باید تا پایان سه ماهه اول سال جاری میلادی منتظر بمانند. متاسفانه هنوز سامسونگ برنامه خود را برای انتشار این به روزرسانی منتشر نکرده و فعلا خبری از تاریخ دقیق آن نیست.

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر